Så koselig å se igjen bilder fra Kardamili. Ser så idyllisk ut,og det er det jo også,og du er en kjempeflink fotograf,Athina.
Men samtidig får jeg en klump i halsen,fordi jeg var der mens det brant. Man var forholdsvis trygg i Kardamili,men man blir så lamslått av alt som foregår rundt en:røyklukta, sot over alt, helikoptere i skytteltrafikk for å hente vann osv. Og sist men ikke minst,den store sorgen. Fikk en reaksjon da jeg kom hjem,men ingen å dele den med. Har ikke orket/klart å fortelle om det her på forumet,også fordi jeg er redd for å skape dyster stemning. Men her kom altså noen drypp. Jeg har ennå ikke fremkalt filmene mine derfra,selv om jeg ikke tok noen bilder av de konkrete hendelsene. Minnene er sterke nok,så jeg er vel litt redd for reaksjonen når jeg får bildene i hendene....
Sorry for at jeg kuppet tråden din med dette tankespinnet,men det bare kom,Athina.
P.S. Hvis det er noen andre som var på Peloponnes mens brannene pågikk, så vil jeg gjerne høre fra dere,eventuelt i PM