Tusen takk for kommentarer.
Vi kom til innsjekking(ei lita bu). Her var det sikkerhetssjekk og full gjennomgang av kofferter. Vi hadde innpakka julenisse og to bryllupspresanger sirlig innpakket....og dama ville åpne dem. Jeg forklarte så godt jeg kunne mens svetten pipla i panna, og etter mye om og men fikk pakkene være. Koffertene ble lukket,MEN.....de skulle veies. Her var grensa 10 kg pr. pers og vi hadde pakka etter Czech sine bestemmelser med 20 kg pr pers + 12 kg håndbag. Dette lå ann til og bli tidenes flypris. 5 euro pr. kg.over skulle de ha, men jeg tror de så det absurde i att koffertene skulle betale mere for flyturen enn oss så vi slapp unna med 50 euro. Så var vi klare for avgang. Vi taxet ut til enden av moloen og så vendte vi nesa inn mot byen igjen og gav full gass og så danset vi bortover bølgetoppene. DEEER!!!var vi i lufta. Det gikk opp og ned og jeg tenkte at hvis jeg noen gang skulle bli \"flysyk\" så var det nå. Magen greide ikke holde følge med resten av kroppen. Den ble igjen oppe og kom etter ned når resten var på vei opp igjen, men så flatet alt ut og det gikk riktig så bra resten av veien..OG FOR EN OPPLEVELSE. Vi danset oss over resten av Pilion og ut over havet. Vi så merker etter uværet i form av masse brunt vann som flommet ut i havet. Det hadde vært ett skikkelig uvær og det hadde druknet 3 mennesker i biler som ble tatt av vann massene i Volos området. Våre problemer og bekymringer ble jo små i forhold, men akkurat der og da var de store fordi vi jo hadde lagt ned både tid og penger i dette prosjektet.