*

Skrevet av Emne: Hva er egentlig gresk mat?  (Lest 7078 ganger)

Utlogget dimitris

• Vis profil
Hva er egentlig gresk mat?
« på: 09. sep 10, 08:28:49 »
SITAT
Fra en diskusjonstråd om Hellas

Gresk mat er desverre oppskrytt av turister som har stjerner i blikket og ser på Hellas med forelskede øyne.,
Kebab Pyrgos  Jeg elsker Kebab, men synes at Pyrgos smaker vondt ( muligens feil utalt )

Jeg tror han mener SOULAKI og GYRO, Begge disse rettene er tyrkiske, bare at tyrkerne ikke bruker svinekjøtt. Mousaka er arabisk, hva er da GRESK mat?  Gresk salat, Choriatiki?
dimitris

Utlogget Admirala

• Vis profil
    • http://www.visitnafplio.net/
Re: Hva er egentlig gresk mat?
« Svar #1 på: 09. sep 10, 10:17:38 »
For min del er jeg ikke opptatt av hvor rettene opprinnelig kommer fra, retter/oppskrifter reiser og har reist over landegrensene, fram og tilbake, de kommer nye råvarer til, oppskrifter fusjonerer og fisjonerer, og opprinnelsen kan være klar eller uklar. For meg er gresk mat det som grekerene selv oppfatter som gresk mat.

Retter som souvlaki, briam, fasoulada, moschari kokkinisto, frityrstekt torsk + skordalia, horta, \"gresk salat\", oljekokte grønnsaker (ladera), grove pølser og middelhavsfisk står ofte på mine greske venners bord hvis de skal servere meg \"gresk mat\", og da er det gresk mat, enten oppskriften opprinnelig er fra Peloponnes, Tyrkia eller Argentina.

Archeon Gefsis er en restaurant i Athen som serverer mat basert på greske oppskrifter fra det 5 årh. før vår tid. Er dette ekte gresk mat? Har den blitt påvirket av egyptisk mat, for eksempel? Har f.eks Alexander den store tatt noen av disse oppskriftene med seg til nåtidens Tyrkia, og har de kommet, i modernisert form, så klart, tilbake til Hellas i nyere tid som \"tyrkiske\"?

Norsk mat er både kjøttkaker og ferdigpizza, hvis vi ser på hva som spises i heimen, men ingen av dem oppsto i Norge. Kjøttkakene, som nærmest er en nasjonalrett, har vi fra danskenes frikadeller (og hvem vet hvor danskene fikk dem fra) og frossenpizza vil vi ikke kalle norsk, selv om vi spiser mest frossenpizza i verden.

Og tilsvarende dette er det nok i alle land!

(For øvrig viser folk som sier at \"Gresk mat er oppskrytt\" helt tydelig at de ikke har satt seg inn i gresk matkultur før de spiser i Hellas. Gresk mat er helt fantastisk, men man må sette sammen måltidet slik en greker gjør det, ikke bestille som om man satt på en norsk veikro eller en fiin fransk restaurant. Men det er en helt annen sak.)

PS: Poteten og tomaten kom til Europa for ca 500 år siden. Kan egentlig retter med disse ingrediensene kalles europeiske? Er fish and chips engelsk? Bolognesesaus italiensk? Hvor langt (eller kort) kan eller skal vi gå tilbake for å si at \"Denne retten er engelsk, italiensk, gresk\"? Og hvilke kriterier skal vi legge til grunn?
What is beautiful is good and who is good will soon be beautiful. (Sappho)

http://www.visitnafplio.net
http://godgreskmat.wordpress.com

Utlogget dimitris

• Vis profil
« Svar #2 på: 09. sep 10, 12:03:58 »
Takk for interessant innlegg!
Hensikten var å få frem en liste over det som er av gresk opprinnelse.
Her har du straks gitt meg:
Ladera
Fasolada,
Briam
Kokinisto lam og oksekjøtt får ogå lov å være med!
Min mormor laget noe jeg ikke husker det greske navnet på, det var omtrent som norsk fårikål, men det var tomater isteden for kål og store kjøttstykker med ben som i fårikål samt pepper! Det var ikke arni kokinistå!
Har aldri kommet over det siden.
Flere forslag?
 Sitat:
(For øvrig viser folk som sier at \"Gresk mat er oppskrytt\" helt tydelig at de ikke har satt seg inn i gresk matkultur før de spiser i Hellas
Συμφωνούμε! Dette er vi enige om!
Sitatet er fra HEIDRUN (Måten han skriver det på sier ikke så mye om maten!)

SITAT
Norsk mat er både kjøttkaker og ferdigpizza, hvis vi ser på hva som spises i heimen, men ingen av dem oppsto i Norge. Kjøttkakene, som nærmest er en nasjonalrett, har vi fra danskenes frikadeller (og hvem vet hvor danskene fikk dem fra)

SVAR

Etter 12 år i Norge må jeg ha rett til å hevde at jeg ikke er veldig imponert over norsk kjøkken på “normalplanet” (Norske kokker gjør det storartet på internasjonalt gourmetplan men dette er ikke tilgjengelig for hvermansen)
Jeg må imidlertid si at det er EN norsk rett som ikke overgås av noe på den beste greske restauranten: Nyfisket torsk med tilbehør! Bortsett fra dette har Norge fårikål og gravelaks, for ikke å snakke om lutefisk! Den må du venne deg til men den er fantastisk. Heller ikke den er av norsk opprinnelse! (Den er tysk, brukt på bekkørret) Norsk gravelaks kan du kjøpe i de fleste greske supermarkeder!

VIKTIG!
Matkvaliteten kan variere voldsomt på greske restauranter!!
Turistrestaurantene er mest opptatt av hurtig produksjon og fortjeneste! De fleste er engangsbesøkere! Mange turistrestauranter har ikke engang kvalifiserte kokker!
Gå for al del der hvor det er mest grekere, DE lar seg ikke by hva som helst! Spør hvilke restauranter som har åpne om vinteren!
dimitris

Utlogget Admirala

• Vis profil
    • http://www.visitnafplio.net/
« Svar #3 på: 09. sep 10, 12:35:23 »
Sitat fra: \"dimitris\"

Min mormor laget noe jeg ikke husker det greske navnet på, det var omtrent som norsk fårikål, men det var tomater isteden for kål og store kjøttstykker med ben som i fårikål samt pepper! Det var ikke arni kokinistå!
Har aldri kommet over det siden.

Jeg serverte en gang fårikål til en gresk venninne, og hun sa det var veldig likt noe bestemoren pleide å servere! Den retten var uten tomater, men med en eller annen slags salat-type istedet for kål, mente hun. Bestemoren er død for lenge siden, så det forblir et mysterium.

Flere forslag?

Som sagt, for meg er gresk mat det grekere definerer som gresk mat, og jeg oppfatter retter som stifado, gigantes og horta som greske.  Grekerne spiser mye pasta, noe vi oppfatter som italiensk, men det fantes pasta i Hellas for omlag to tusen år siden. Pastitsio kalles gjerne \"gresk lasagne\", men kanskje lasagne er \"italiensk pastistsio\"  :compress:

Etter 12 år i Norge må jeg ha rett til å hevde at jeg ikke er veldig imponert over norsk kjøkken på “normalplanet”

Helt enig. Norsk hverdagskjøkken består av altfor mange retter basert på hel- og halvfabrikata. Nordmenn har aldri hatt så mye fritid som de har nå, men de bruker den ikke på å lage mat. (Jeg generaliserer, selvsagt.) Vi har heller aldri hatt så god tilgang på råvarer fra hele verden som vi har nå, (iallfall om vi bor i by), men posesauser og tex-mex-mixer er det som selger.

Matkvaliteten kan variere voldsomt på greske restauranter!!
Turistrestaurantene er mest opptatt av hurtig produksjon og fortjeneste! De fleste er engangsbesøkere! Mange turistrestauranter har ikke engang kvalifiserte kokker!
Gå for al del der hvor det er mest grekere, DE lar seg ikke by hva som helst! Spør hvilke restauranter som har åpne om vinteren!

Igjen, enig. Folk som drar til Hellas og bestiller kun en hovedrett på den mest (turist)besøkte tavernaen på strandpromenaden har ikke skjønt det. Ellers kan du lese mer om hva jeg mener om dette her: http://www.visitnafplio.net/visitnafplio.net/Gresk_mat.html
What is beautiful is good and who is good will soon be beautiful. (Sappho)

http://www.visitnafplio.net
http://godgreskmat.wordpress.com

Utlogget dimitris

• Vis profil
« Svar #4 på: 10. sep 10, 08:28:04 »
Her er to greske retter til:

Fava, ertestuing.

Tradisjonelt laget på kikkerter, nå brukes nesten bare gule erter. Her finnes mange oppskrifter! Fava kan kjøpes i poser i alle supermarkeder, ertene er knust slik at favaen er ferdig på ca 20 minutter.

Bekri mese.
Laget på svinekjøtt.
Har noen en oppskrift?

Siden kjøttkake er nevnt:

Gresk svar på mors kjøttkaker:

Keftedes, keftedakia, (aki = diminuativ alltid intetkjønn på gresk)

SITAT
Noen må ta til vett og etablere en \"ren\" gresk taverna uten turistmat

SVAR
De var der hele tiden men ikke der hvor turistene ferdes. Se ikke bare etter restaurant og taverna, men også etter

MESEDOPOLEIO, og OUZEREIO,

disse navnene kjenner ikke turistene derfor går de ikke dit! Disse ville ikke passe inn i den vanlige turists spisevaner, du må først lære deg den greske matkulturen, mange småretter istedet for en hovedrett.

SITAT
Hva med å sette gresk preg på barene sånn at de ikke ser ut som barer i hvilken som helst by i Europa?

SVAR
Denne “institusjonen BAR” er ikke en gresk grei, den er i høyeste grad internasjonal med opphavsland i Amerika.Grekerne har ikke annet å gjøre enn å følge internasjonale tradisjoner. Gresk drikkekultur passer ikke inn her. Er det noe stort tap for landet?
dimitris

Innlogget marjana

• Vis profil
« Svar #5 på: 10. sep 10, 11:31:43 »
Se på vårt måltid her:
Glika i zoi

Utlogget Mixelite

• Vis profil
    • http://www.chios-info.com
« Svar #6 på: 10. sep 10, 13:56:33 »
mmm Marjana.

Jeg slutter meg til anbefalingen om å spise som grekerne gjør; Mange retter på bordet og forsyne seg med det man har lyst på. Å spise på \"norsk vis\" med hver sin tallerken er ganske stusselig til sammenligning.

Utlogget Mixelite

• Vis profil
« Svar #7 på: 10. sep 10, 13:59:59 »
Dimitris; Hvilken tråd er det du siterer? Det er litt forvirrende med så mange sitater og svar uten skikkelig sitering, synes jeg...

Innlogget bengalow

• Vis profil
« Svar #8 på: 10. sep 10, 15:41:35 »
För mig/oss är grekisk mat det som serveras i Grekland.  Du har räknat upp många rätter, som vi tycker om att äta därnere, men mest av allt tycker vi om Mezedes - att plocka en bit här och en bit där är önskedrömmen för mig.  Jag vet ju inte om det är speciellt grekiskt, dom hade likadant i Kina och Spanien eller Portugal, eller vilket land du vill, men den grekiska mezedes är helt speciell, ochh faller oss i smaken! Tänk er ett fat fullt med allt-möjligt och så ett par ouza till det, som vi fick i Volos!! (Men då var det förstås raki....mmmmm!)
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Utlogget dimitris

• Vis profil
« Svar #9 på: 10. sep 10, 18:07:11 »
Sitat fra: \"Mixelite\"
Dimitris; Hvilken tråd er det du siterer? Det er litt forvirrende med så mange sitater og svar uten skikkelig sitering, synes jeg...

Jeg har gjennomgått flere tråder med mat og drikke. Sitatene har jeg kopiert ut.
dimitris

Utlogget Mixelite

• Vis profil
« Svar #10 på: 10. sep 10, 18:20:48 »
Sitat fra: \"Mixelite\"

Jeg har gjennomgått flere tråder med mat og drikke. Sitatene har jeg kopiert ut.

Det er det som gjør det så forvirrende. Jeg liker ikke sitater som er hentet ut av en sammenheng uten å se sammenhengen. Om jeg kan få lov å utrykke det så klønete.

Utlogget IngeS

• www.pithagorio.net
    • Vis profil
    • Velkommen til Pythagorion og Samos
« Svar #11 på: 28. jul 11, 16:17:20 »

SITAT
Noen må ta til vett og etablere en \"ren\" gresk taverna uten turistmat

SVAR
De var der hele tiden men ikke der hvor turistene ferdes. Se ikke bare etter restaurant og taverna, men også etter

MESEDOPOLEIO, og OUZEREIO,

disse navnene kjenner ikke turistene derfor går de ikke dit! Disse ville ikke passe inn i den vanlige turists spisevaner, du må først lære deg den greske matkulturen, mange småretter istedet for en hovedrett.

Der fikk jeg svar på det jeg lurte på.

Midt på havnepromenaden i Pythagorion, blant alle turistspisesteder, ble det etablert et ekte gresk serveringssted i sommer. På Thanasis Sister får du mezedes etter oppskrifter fra hele landet, og ingen turistmat. Stedet går underbetegnelsen Kafenion/Ouzereio.  Det er live gresk musikk fra klokken ni hver kveld. Likevel er det svært få turister som spiser der. Kundene er stort sett grekere.

Så dette er altså svaret. \"disse navnene kjenner ikke turistene derfor går de ikke dit! Disse ville ikke passe inn i den vanlige turists spisevaner, du må først lære deg den greske matkulturen, mange småretter istedet for en hovedrett.\"
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Utlogget Anders

• Vis profil
« Svar #12 på: 28. jul 11, 22:59:15 »
For meg har gresk mat mye til felles med annen mat... det er det jeg føler for å spise der og da. Og med min sære gane så står jeg over både lever og hjerte og andre innvoller... for ikke å snakke om tarmer!
Men man kan vel ha megalo kardio (eller hvordan det skrives) for måten det skjer på, eller?

Innlogget marjana

• Vis profil
« Svar #13 på: 28. jul 11, 23:19:41 »
Admirala har vel tydeliggjort på en flott måte hva som er \"gresk mat\". Bloggen hennes med oppskrifter gir også et godt svar.

Ekte gresk mat er vel middelhavets og balkans blanding av gamle tradisjoner.
En gresk venninne har mange stabler med kokebøker som vi har sett på og snakket om mat over. Jeg ser likheter og forskjeller i det norske kjøkkenet, og jeg ser også hvor tradisjonelle og skeptiske grekere er til noe nytt som ikke er \"greske mors kjøttkaker\".

Derfor overlevde ikke en tibetansk restaurant i Ermoupolis på Syros. Ferske råvarer kom med ferga hver morgen fra Aten. Maten var god! Det var omtrent ikke gjester i restauranten, så jeg snakket lenge og vel med eieren. Han hadde hatt en restaurant i Paris før, så det lille franske miljøet på Syros var gjester der, men grekerne gikk ikke dit.

Selv om pastaen kom veien til Hellas fra Kina...
Glika i zoi

Utlogget Heidrun

• Vis profil
    • Studioberger
« Svar #14 på: 28. jul 11, 23:25:07 »
Unnskyld at jeg spør. Men er Gresk mat uten saus. For denm Greske maten jeg fikk på Santorini skimret med fravær av saus. Stort sett tørt og seigt
Yamas til livet og til

http://studioberger.no/

Utlogget Anders

• Vis profil
« Svar #15 på: 28. jul 11, 23:34:13 »
ikke at jeg vet så mye om det, men \"saus\" slik vi tenker i Norge er vel fremmed i Hellas? Da må du nesten satse på en \"sausrett\" eller \"fukte\" maten på annen måte (sitron kan gjøre underverker for tørt kjøtt :-) )

Ouzo - Er det noen som har en oversikt over ouzomerker?

Startet av Ole

Svar: 13
Visninger: 1840
Nyeste innlegg 19. nov 10, 13:12:06
by Admirala
Hvit fisk med fennikel er godt

Startet av marjana

Svar: 0
Visninger: 554
Nyeste innlegg 18. jun 11, 22:42:01
by marjana
Hva spiser og drikker du helst i Hellas?

Startet av IngeS

Svar: 35
Visninger: 5631
Nyeste innlegg 25. nov 11, 11:51:00
by bengalow
Hva syns du om maten i Hellas?

Startet av Ole

Svar: 36
Visninger: 7754
Nyeste innlegg 06. jul 10, 18:01:11
by Tjorven
Jeg inviterer til et godt gresk måltid - hvem kommer?

Startet av IngeS

Svar: 1
Visninger: 181
Nyeste innlegg I dag kl. 11:18:24
by filhellener
  • Alle forum
  • Om Hellas
  • Kreta
  • Skiathos
  • Rhodos
  • Fastlandet og Peloponnes
  • Karpathos
  • Chios
  • Samos
  • Naxos
  • (Anti) Paros
Emne Av Trådstarter Lest/svar Forum Tid
Yamas Bar & Taverna er åpen! Tjorven Ole 18811/2033 Yamas Bar & Taverna I dag kl. 23:33:42 Last Post
Båttur rundt Milos Tjorven Ole 663/31 Milos I dag kl. 23:25:44 Last Post
Bursdager. Tjorven Pjokken 32535/2384 Yamas Bar & Taverna I dag kl. 23:15:05 Last Post
Tips/anbefalinger Zakynthos karkit karkit 245/10 Ioniske øyer I dag kl. 21:48:54 Last Post
Noen som har erfaring med Rocco studio på Antiparos? Leo Leo 25/0 Paros og Antiparos I dag kl. 20:12:44 Last Post
..Till Karpathos i september 2014 Mikke Mikke 74/2 Karpathos I dag kl. 19:10:07 Last Post
Jeg inviterer til et godt gresk måltid - hvem kommer? filhellener IngeS 181/1 Mat og drikke I dag kl. 11:18:24 Last Post
Høst-Visit til Tilos og Nisyros 2011 ! filhellener frudiddi 12693/131 Reiseskildringer I dag kl. 11:10:16 Last Post
Turné i Doddisene 2014 filhellener Anders 1244/37 Reisetips og spørsmål I dag kl. 10:57:39 Last Post
Naoussa på Paros filhellener Ole 541/23 Paros og Antiparos I dag kl. 10:54:10 Last Post
Dagens bilde fra Samos IngeS IngeS 317896/2814 Samos I dag kl. 03:48:08 Last Post
Lengtebilder Anders Livsnyteren 73164/466 Hellas generelt 30. jul 14, 20:07:06 Last Post
MYTHOS ME LEMONI Anders kaka 217/8 Mat og drikke 29. jul 14, 19:11:12 Last Post
Athens flyplass Greece-Traveller Svein~B 8059/45 Athen og Pireus 29. jul 14, 18:47:48 Last Post
Norsk bil i Hellas mouche Kandy 78/1 Reisetips og spørsmål 29. jul 14, 16:46:30 Last Post
Telefon Svein~B Svein~B 38/0 En guide til øyloffing 29. jul 14, 16:13:28 Last Post
Rhodos - spise steder i gamle byen + Rhodos by SiwH. sommer 295/2 Rhodos 28. jul 14, 07:39:56 Last Post
Post Svein~B Svein~B 64/0 En guide til øyloffing 27. jul 14, 19:01:42 Last Post
Hellas-selfier filhellener Ole 345/6 Hellas generelt 27. jul 14, 18:07:32 Last Post
En uventet glede Tjorven filhellener 147/3 Alt annet 27. jul 14, 16:37:38 Last Post
..musiktavernan Pelagos..... Mikke Mikke 25669/115 Karpathos 27. jul 14, 14:43:19 Last Post
Gode skikkelig greske restauranter ? Mikke Ut-på-tur 500/7 Karpathos 27. jul 14, 14:13:20 Last Post
Men Romilda var det ikke..... filhellener Ole 164/4 Transport 26. jul 14, 17:14:07 Last Post
Tips til familie på første Hellastur? kvalen kvalen 875/10 Kykladene 26. jul 14, 16:44:44 Last Post
Hotellrom antiparos Tjorven Leo 192/5 Paros og Antiparos 25. jul 14, 23:33:55 Last Post
Klesvask Kristian Svein~B 91/1 En guide til øyloffing 25. jul 14, 22:04:38 Last Post
Gamle bilder fra Naxos Kristian Anders 2377/23 Naxos 25. jul 14, 21:45:11 Last Post
Greske rutebåter kaka Ole 41461/238 Hellas generelt 25. jul 14, 19:27:40 Last Post
Toaletter på tavernaer Riitta Ole 845/25 Hellas generelt 25. jul 14, 18:58:29 Last Post
Med Buss fra Agia Marina til Elafonissi nto007 nto007 147/4 Reisetips og spørsmål 25. jul 14, 10:55:21 Last Post
Hellas i pressen stein operafantomet 138955/983 Hellas generelt 24. jul 14, 18:36:35 Last Post
mitt tredje liv. dagstaalesen@hotmail.com dagstaalesen@hotmail.com 104/0 Alt annet 24. jul 14, 15:45:36 Last Post
Regler for Norsk helsetrygd i utlandet mouche marjana 365/11 Flytte til Hellas 24. jul 14, 15:10:53 Last Post
Dagens filhellener kaka 44791/379 Alt annet 24. jul 14, 10:55:39 Last Post
Rundt omkring på Milos 18: Paliorema Ole Ole 200/10 Milos 23. jul 14, 21:47:53 Last Post
Sommerens dagstur til Mytilini karri kaka 945/44 Lesvos 23. jul 14, 21:09:42 Last Post
Hva leser du? kaka Thera 40091/291 Alt annet 23. jul 14, 19:35:11 Last Post
Ryktebørs og fakta, flyruter 2014 marjana Ole 5818/40 Transport 23. jul 14, 01:49:17 Last Post
Turist i særklasse kaka Ole 234/6 Hellas generelt 22. jul 14, 20:51:31 Last Post
Fotokonkurransen 2014 - Småprat og diskusjon marjana Ole 301/13 Fotokonkurransen 2014 22. jul 14, 08:46:14 Last Post
Jeg inviterer til et godt gresk måltid - hvem kommer? filhellener IngeS 181/1 Mat og drikke I dag kl. 11:18:24 Last Post
Høst-Visit til Tilos og Nisyros 2011 ! filhellener frudiddi 12693/131 Reiseskildringer I dag kl. 11:10:16 Last Post
Turné i Doddisene 2014 filhellener Anders 1244/37 Reisetips og spørsmål I dag kl. 10:57:39 Last Post
Lengtebilder Anders Livsnyteren 73164/466 Hellas generelt 30. jul 14, 20:07:06 Last Post
MYTHOS ME LEMONI Anders kaka 217/8 Mat og drikke 29. jul 14, 19:11:12 Last Post
Norsk bil i Hellas mouche Kandy 78/1 Reisetips og spørsmål 29. jul 14, 16:46:30 Last Post
Hellas-selfier filhellener Ole 345/6 Hellas generelt 27. jul 14, 18:07:32 Last Post
Men Romilda var det ikke..... filhellener Ole 164/4 Transport 26. jul 14, 17:14:07 Last Post
Greske rutebåter kaka Ole 41461/238 Hellas generelt 25. jul 14, 19:27:40 Last Post
Toaletter på tavernaer Riitta Ole 845/25 Hellas generelt 25. jul 14, 18:58:29 Last Post
Med Buss fra Agia Marina til Elafonissi nto007 nto007 147/4 Reisetips og spørsmål 25. jul 14, 10:55:21 Last Post
Hellas i pressen stein operafantomet 138955/983 Hellas generelt 24. jul 14, 18:36:35 Last Post
Regler for Norsk helsetrygd i utlandet mouche marjana 365/11 Flytte til Hellas 24. jul 14, 15:10:53 Last Post
Ryktebørs og fakta, flyruter 2014 marjana Ole 5818/40 Transport 23. jul 14, 01:49:17 Last Post
Turist i særklasse kaka Ole 234/6 Hellas generelt 22. jul 14, 20:51:31 Last Post
Greske hus Ole marjana 6590/36 Hellas generelt 22. jul 14, 02:05:54 Last Post
Greske katter Ole marjana 67322/420 Hellas generelt 22. jul 14, 01:55:49 Last Post
Til Hellas med rullestol Kristian JohnS 315/9 Reisetips og spørsmål 21. jul 14, 19:47:30 Last Post
Bilder fra rusletur i Dodekanesene Tjorven Hillevi 610/17 Reiseskildringer 21. jul 14, 17:40:10 Last Post
Greskleksjoner Thera Thera 580/14 Språk 20. jul 14, 17:35:11 Last Post
å elske marjana marjana 382/9 Språk 18. jul 14, 23:56:23 Last Post
Hvor er dette? 801 LØST kari Ole 109/3 Hvor er dette? 17. jul 14, 12:21:50 Last Post
Ny bok fra Hellas IngeS IngeS 1434/19 Hellas generelt 14. jul 14, 09:35:31 Last Post
Bosted Kardamili kaka peja 531/11 Rom/studios/hotell 11. jul 14, 18:53:58 Last Post
Grekisk musik....... bengalow bengalow 35496/138 Musikk 10. jul 14, 12:12:51 Last Post
Hurtigbåt fra Kreta til Santorini mio66 mio66 337/4 Kreta 16. jul 14, 07:30:51 Last Post
Høyt og lavt og Rundtomkring på Kreta - våren 2014 dagstaalesen@hotmail.com Ninette 767/17 Sørkysten 09. jul 14, 18:49:13 Last Post
Øyhopping fra Kreta til? mouche juni12 437/14 Kreta 06. jul 14, 12:02:41 Last Post
Plakias revisited - mai 2014 JohnS JohnS 909/20 Sørkysten 20. jun 14, 11:42:38 Last Post
Vandretur mai 2014 Ninette Voss 930/7 Sørkysten 24. mai 14, 21:30:29 Last Post
Kolombari 2014 juni12 2greece 822/9 Kreta 22. mai 14, 23:42:22 Last Post
Leiebil på Kreta GunnarJ frupigalopp 605/5 Kreta 22. mai 14, 23:06:43 Last Post
Taxi i Chania Morten Morten 271/1 Chania og områdene rundt 06. mai 14, 08:14:10 Last Post
Balos Kreta Terjer sommer 441/4 Chania og områdene rundt 27. apr 14, 20:31:30 Last Post
Bra bosted i platanias eller chania området sissela Gyda 1045/3 Det østlige Kreta 14. apr 14, 21:36:20 Last Post
Jul på Kreta dagstaalesen@hotmail.com LukasKhasa 821/2 Sørkysten 14. apr 14, 19:52:13 Last Post
Kjøpt hus i Tavronitis Kritios Atir 1043/6 Chania og områdene rundt 23. mar 14, 12:43:46 Last Post
Imbrosravinen Meissa Meissa 679/2 Chania og områdene rundt 18. jan 14, 00:01:45 Last Post
gifte seg på kreta carin enik 6289/19 Kreta 09. jan 14, 08:46:37 Last Post
Erfaringer med 'villalux' villautleie, evnt info om feriehus/villa mouche Euf 702/1 Chania og områdene rundt 02. jan 14, 10:21:52 Last Post
Skandinavisk klubb for Kreta polyanna Heidrun 2111/13 Kreta 01. des 13, 12:27:45 Last Post
Løst og fast fra Plakias med tilliggende herligheter - Sept 2013 Tjorven JohnS 3451/25 Sørkysten 31. okt 13, 23:19:40 Last Post
Kreta oktober 2013 Ole Ole 2639/16 Chania og områdene rundt 21. okt 13, 22:57:03 Last Post
Jordskjelv utenfor Chania mouche IngeS 1750/8 Chania og områdene rundt 16. okt 13, 19:35:35 Last Post
Webkamera i Chania oils oils 1120/4 Chania og områdene rundt 02. okt 13, 15:32:09 Last Post
Flyplassen i Chania oils Ole 1601/6 Chania og områdene rundt 29. sep 13, 10:09:49 Last Post
Restauranttips Rethymnon. Gooner Mina 1916/11 Rethymnon og områdene rundt 26. sep 13, 22:26:30 Last Post
Badeland i nærheten av Chania? Ole Ole 1385/4 Chania og områdene rundt 25. aug 13, 22:54:56 Last Post
Rethymnon bengalow pipp 1659/4 Rethymnon og områdene rundt 16. aug 13, 23:01:21 Last Post
Tips om Rethymnon Kristian lundmor 1443/5 Rethymnon og områdene rundt 16. aug 13, 16:38:52 Last Post
Er det noen som skal til Skiathos i år? Tjorven Ole 3601/26 Skiathos 13. mai 14, 16:44:26 Last Post
Skiathos litt utenfor allfarvei Άννα Άννα 4201/20 Skiathos 16. mar 13, 13:53:57 Last Post
hotel Skiathos Torill sommer 1878/6 Skiathos 02. jun 12, 21:05:15 Last Post
Skiathos - 2-roms leiligheter ravin ravin 2927/6 Skiathos 03. nov 11, 14:47:09 Last Post
Hvem skal til Skiathos i begynnelsen av september 2011? Tjorven Stedvard 4403/38 Skiathos 22. sep 11, 18:47:22 Last Post
Re: Drosje fra flyplassen Maggie Maggie 1260/4 Skiathos 05. aug 11, 11:48:01 Last Post
Re: Skiathos. Kåret til verdens beste badested Livsnyteren Heidrun 2611/7 Skiathos 10. jun 11, 17:37:26 Last Post
Skiathos kamera tilbake brit Anne 37894/246 Skiathos 07. jun 11, 10:11:31 Last Post
Re: Skiathos sommer 2011 Atle anelobe 1764/6 Skiathos 22. mar 11, 10:17:12 Last Post
Vi var på Skiathos i september 2010 Magnolia brit 3165/29 Skiathos 19. jan 11, 11:39:30 Last Post
Informasjon om Skiathos - Eksterne lenker Ole Ole 1362/1 Skiathos 10. nov 10, 10:34:09 Last Post
Re: Taverna Asprolithos Mette Mette 2111/9 Skiathos 29. okt 10, 21:30:15 Last Post
Re: Torill og Pers tur til Skiathos juni/juli 2010. Athina Torill 3284/10 Skiathos 24. okt 10, 14:48:48 Last Post
Kan noen hjelpe?? kaka Marie 2102/6 Skiathos 03. okt 10, 20:41:48 Last Post
Re: Livsnyterens Skiathostur 2009 Livsnyteren Livsnyteren 10754/53 Skiathos 24. mai 10, 18:16:40 Last Post
Re: Skiathos eller Skopelos for 18-åringer? Admirala Admirala 3485/10 Skiathos 22. mai 10, 08:42:37 Last Post
Re: 14 dager på Skiathos og bare sol Torill Άννα 8779/45 Skiathos 27. mar 10, 21:59:24 Last Post
Skiathos 2009 kaka Anne 16492/95 Skiathos 06. feb 10, 15:44:10 Last Post
Skiathos i Desember 2009 Tjorven Anne 12385/74 Skiathos 17. jan 10, 13:24:55 Last Post
Et greskt bryllup og litt \"Murphys lov\" i desember. Frost Anne 12667/78 Skiathos 03. jan 10, 21:16:59 Last Post
Mitt Skiathos kaka brit 3995/17 Skiathos 28. okt 09, 19:27:59 Last Post
Advarsel fra Spartacus bar Skiathos Heidrun Heidrun 1709/0 Skiathos 11. sep 09, 08:25:52 Last Post
Skiathos Άννα Torill 3619/15 Skiathos 08. sep 09, 08:42:30 Last Post
Re: SKIATHOS I AUGUST Torill Anne 8627/48 Skiathos 06. sep 09, 17:01:39 Last Post
Re: Reisen til Skiathos brit 5ifamilien 1793/2 Skiathos 31. aug 09, 17:07:37 Last Post
Rhodos - spise steder i gamle byen + Rhodos by SiwH. sommer 295/2 Rhodos 28. jul 14, 07:39:56 Last Post
Rhodos - Hotel sunprime på vestkysten sommer sommer 143/0 Rhodos 01. jun 14, 10:08:24 Last Post
Uvær på Rhodos Greece-Traveller Niaas 808/1 Rhodos 26. nov 13, 23:38:49 Last Post
Lander midt på natten - What to do? Admirala eripsni 906/2 Rhodos 27. jun 13, 19:04:27 Last Post
Rodos Village i Kiotari 2greece 2greece 710/0 Rhodos 18. jun 13, 18:09:30 Last Post
Besök på Argeologiska Museet på Rodos Mikke Riitta 1319/8 Rhodos 25. mai 13, 23:54:50 Last Post
Vilse i gränderna i Gamla stan karri Riitta 1427/10 Rhodos 21. mai 13, 15:24:26 Last Post
Rhodos 2006 Fia Ole 1194/6 Rhodos 05. feb 13, 23:46:29 Last Post
Manikarou Room to let i gammel byen på Rhodos ! ouzolina ROLLE 874/1 Rhodos 24. okt 12, 16:29:26 Last Post
online møbel / fliser baderom /trappe linker IngeS carolineOGnoah 959/1 Rhodos 12. feb 12, 20:08:04 Last Post
hus i kolymbia /rodos carolineOGnoah carolineOGnoah 1066/3 Rhodos 12. feb 12, 16:59:01 Last Post
Rhodos eller Kos? JohnS Sunnaelskersol 1608/2 Rhodos 08. jan 12, 16:17:00 Last Post
Bilder fra turen til Rhodos Tjorven Heidrun 7634/50 Rhodos 08. mar 11, 16:44:05 Last Post
Turen til Rhodos Tjorven Heidrun 1513/3 Rhodos 03. mar 11, 16:12:21 Last Post
Re: Rhodos here i come Thera Heidrun 1410/5 Rhodos 24. feb 11, 17:53:06 Last Post
Noen med bolig på Rhodos Heidrun Heidrun 1758/10 Rhodos 11. jan 11, 12:46:31 Last Post
Rhodos i oktober 2010 MaFi MaFi 2335/7 Rhodos 19. des 10, 23:45:24 Last Post
Re: Er det store avstander i Rhodos by? Svein~B Mokkimokki 1863/3 Rhodos 11. jul 10, 10:51:15 Last Post
Hva bør jeg få med meg på Rhodos? Mokkimokki Mokkimokki 1317/0 Rhodos 09. jul 10, 21:58:36 Last Post
Re: Spisesteder i Rhodos by? Riitta Mokkimokki 2655/5 Rhodos 09. jul 10, 21:54:30 Last Post
APROPOS Fotball VM, ved LINDOS på Rhodos... Ole filhellener 1524/2 Rhodos 14. jun 10, 19:25:27 Last Post
Taverna Zorbas i Ialyssos - ANBEFALES filhellener filhellener 1685/0 Rhodos 06. jun 10, 23:21:02 Last Post
Jobb på Rhodos? Mali91 Mali91 2710/4 Rhodos 06. apr 10, 23:12:53 Last Post
Bilder fra Lardos, Rhodos. Mali91 Tzasiki 6114/23 Rhodos 24. okt 09, 22:34:05 Last Post
Re: Club Greece Resorts OPPDATERING Gh36 Tine 10047/26 Rhodos 07. sep 09, 14:19:29 Last Post
Athens flyplass Greece-Traveller Svein~B 8059/45 Athen og Pireus 29. jul 14, 18:47:48 Last Post
Er det for mye katter, er de til bry når man spiser. dagstaalesen@hotmail.com dagstaalesen@hotmail.com 590/9 Peloponnes 19. jul 14, 08:08:14 Last Post
Bilder fra Kardamili Magnolia Magnolia 159613/1361 Peloponnes 12. jul 14, 17:49:57 Last Post
Kardamili enda en gang (2014) - denne gangen, med jazz festival kaka kaka 3654/84 Peloponnes 09. jul 14, 20:04:55 Last Post
Nafpaktos Horta Tjorven 11829/68 Fastlandet og Peloponnes 06. jun 14, 15:41:27 Last Post
Steder å drikke sin ouzo i Athen Greece-Traveller Ole 4702/62 Athen og Pireus 09. mai 14, 11:08:52 Last Post
Litt morsomt for oss som tar metroen i Athen Admirala Admirala 205/0 Athen og Pireus 07. mai 14, 17:49:27 Last Post
Hiking Viros Gorge, Kardamili kaka kaka 664/7 Peloponnes 06. mai 14, 18:48:30 Last Post
Beertime Ole Ole 295/3 Athen og Pireus 04. mai 14, 16:51:12 Last Post
Noen bilder fra Ermioni på Peloponnes Frøken Sofie filhellener 2717/18 Peloponnes 29. apr 14, 22:37:30 Last Post
Fortsettelse av hva jeg så på bakken - årets turer (2013) til Kardamili kaka kaka 22061/257 Peloponnes 27. apr 14, 18:10:13 Last Post
Gamle og nye bilder fra Thessaloniki kaka kaka 212/0 Fastlandet og Peloponnes 17. apr 14, 21:15:53 Last Post
Beste måte å slå ihjel noen timer på/ved Athens flyplass? marjana Ole 1043/16 Athen og Pireus 08. apr 14, 23:41:44 Last Post
Demontering av Parthenon Tjorven Ole 361/2 Athen og Pireus 06. apr 14, 17:00:54 Last Post
Biltur på Peloponnes, september 2013 Katherina Katherina 6612/89 Peloponnes 01. apr 14, 14:55:51 Last Post
Herlige Monemvasia Frøken Sofie tovenor 2007/19 Peloponnes 22. mar 14, 18:20:32 Last Post
Hvorfor reiser ikke folk på langweekend til Athen? Anders Ole 2952/24 Athen og Pireus 17. mar 14, 22:16:39 Last Post
Olympiakos - Platanias 4-2 Ole Ole 366/0 Athen og Pireus 25. feb 14, 21:47:07 Last Post
Gifte meg. Tips og råd carin Hanne1979 770/2 Parga 17. jan 14, 09:32:50 Last Post
Streik i Athen hugoasphaug hugoasphaug 543/0 Fastlandet og Peloponnes 13. jan 14, 17:43:37 Last Post
Enkleste reisevei til Peleponnes/Kalamata Lavendel SiriK 1580/11 Peloponnes 06. jan 14, 18:55:11 Last Post
Parga Juli/august 2014 JohnS hen_joh 988/2 Parga 24. nov 13, 17:19:16 Last Post
Athen Greece-Traveller Svein~B 61891/286 Athen og Pireus 11. nov 13, 21:21:01 Last Post
Akropolis, Athen karri Svein~B 12212/55 Athen og Pireus 08. nov 13, 06:35:18 Last Post
Rusleturer i Athen Ole Greece-Traveller 801/1 Athen og Pireus 28. okt 13, 17:31:55 Last Post
..Till Karpathos i september 2014 Mikke Mikke 74/2 Karpathos I dag kl. 19:10:07 Last Post
..musiktavernan Pelagos..... Mikke Mikke 25669/115 Karpathos 27. jul 14, 14:43:19 Last Post
Gode skikkelig greske restauranter ? Mikke Ut-på-tur 500/7 Karpathos 27. jul 14, 14:13:20 Last Post
Karpathos august, ATV erfaring ++ ?? Niaas Zootne 235/3 Karpathos 29. jun 14, 19:02:04 Last Post
Reiser til karpathos med barn Ole Ut-på-tur 148/2 Karpathos 16. jun 14, 12:14:36 Last Post
Till Karpathos april 14..... Mikke Mikke 5104/61 Karpathos 31. mai 14, 00:52:29 Last Post
Min blogg fra Villa Zoe - Pigadia Tjorven abaa 1678/8 Karpathos 28. mar 14, 19:49:04 Last Post
Hilsen fra Karpathos! Fine vårdager! Mikke Niaas 814/9 Karpathos 28. mar 14, 14:18:36 Last Post
My Karpathos JIT JIT 756/2 Karpathos 06. feb 14, 11:46:13 Last Post
Aegean har införlivat Olympic ! maritautioniemi ROLLE 1964/18 Karpathos 16. jan 14, 20:07:45 Last Post
Hvorfor velge Karpathos? Sunnaelskersol Sunnaelskersol 1783/17 Karpathos 05. jan 14, 11:40:17 Last Post
Borta bra men hemma bäst ? Mikke ROLLE 2038/13 Karpathos 26. okt 13, 18:00:29 Last Post
Bok Riitta Riitta 935/3 Karpathos 26. okt 13, 10:37:04 Last Post
Hälsning från Rolle ROLLE Riitta 927/3 Karpathos 14. okt 13, 14:43:48 Last Post
Mikke till Karpathos september 13 Mikke Mikke 7577/58 Karpathos 04. okt 13, 23:02:30 Last Post
Reiser på søndag - lurer på vindforholdene. Og om Seaside og Almyra Mrs Effie zippi 1083/2 Karpathos 26. sep 13, 20:49:38 Last Post
Olympos för fjärde gången kari Riitta 731/1 Karpathos 22. sep 13, 11:56:23 Last Post
Finikibesök Riitta Riitta 1134/4 Karpathos 22. sep 13, 10:15:35 Last Post
Veien til Olymbos, asfalteringen har startet! Riitta Niaas 3649/19 Karpathos 21. sep 13, 17:28:13 Last Post
Ungt par til Karpathos - spørsmål fila Wench 3721/19 Karpathos 25. jul 13, 18:57:20 Last Post
Reiser til Karpathos 11/8-13 kviteberg kviteberg 776/0 Karpathos 24. jul 13, 21:24:41 Last Post
Informasjon om Karpathos - Eksterne lenker KarpathosByBus Ole 1966/3 Karpathos 10. jul 13, 13:09:19 Last Post
10 år på Karpathos Riitta Fellman 1323/4 Karpathos 08. jun 13, 14:29:07 Last Post
Elias Rooms karinafp karinafp 735/0 Karpathos 05. jun 13, 09:46:55 Last Post
Amoppistranden Karpathos Mikke Riitta 1528/9 Karpathos 26. mai 13, 00:01:13 Last Post
Pjokkens Chios-side Pjokken Katta 84884/594 Chios 02. okt 13, 09:19:01 Last Post
Mostra (Karneval) Tjorven Pjokken 2828/26 Chios 22. mar 13, 17:28:19 Last Post
Lalades (Ville Tulipaner) kaka Pjokken 1241/7 Chios 16. mar 13, 09:48:43 Last Post
Första besöket på Chios del 5 Chios by (stad) Pjokken Riitta 1750/11 Chios 10. nov 12, 04:41:47 Last Post
Första besöket på Chios del Landsbyn Mesta Riitta Riitta 1548/7 Chios 08. nov 12, 13:09:13 Last Post
Första besöket på Chios del 2 Landsbyn Vessa Tzasiki Riitta 2096/16 Chios 01. nov 12, 21:44:21 Last Post
Första besöket på Chios del 3 Pyrgi Tzasiki Riitta 1779/13 Chios 01. nov 12, 21:38:02 Last Post
Första besöket på Chios, Karfas Riitta Riitta 2269/18 Chios 23. okt 12, 17:49:49 Last Post
Fryktelig brann på Chios Ikaros kaka 10446/70 Chios 09. okt 12, 22:59:15 Last Post
hotell/leiligheter karfas Tzasiki perledykkern 1350/3 Chios 18. jun 12, 22:25:03 Last Post
Rapport fra Chios påsken 2012 Mixelite ingaberentine 8938/80 Chios 26. apr 12, 07:45:17 Last Post
Chios påsken 2012? ingaberentine ingaberentine 4198/26 Chios 29. mar 12, 03:57:29 Last Post
Dagens video fra Chios Pjokken Pjokken 7064/70 Chios 21. feb 12, 19:22:05 Last Post
Moutafis eller Almyra i Karfas? Filakia Filakia 2291/10 Chios 05. jul 11, 13:29:56 Last Post
\"Unplugged\" i gata mi Pjokken Pjokken 843/0 Chios 16. jan 11, 14:49:01 Last Post
Re: 17. mai lunch på Chios Pjokken Pjokken 1014/5 Chios 14. jan 11, 23:47:21 Last Post
Informasjon om Chios - Eksterne lenker Ole Ole 1401/0 Chios 10. nov 10, 20:00:39 Last Post
Chios oktober 2010 Mixelite operafantomet 3480/17 Chios 24. okt 10, 16:55:29 Last Post
Re: Flom og uvær på Chios operafantomet Katta 2079/7 Chios 22. okt 10, 01:26:28 Last Post
Re: Sykkelutleie i Megas Limnionas? Pjokken Maritsa 8348/12 Chios 07. sep 10, 22:32:08 Last Post
Re: Chios Pjokken Ollik 1217/2 Chios 17. aug 10, 23:50:52 Last Post
Re: Leiligheter i Karfas Pjokken Ørjan 1937/1 Chios 21. jun 10, 00:08:52 Last Post
Chios mai 2009 Mixelite Katta 18549/108 Chios 23. mai 10, 23:11:48 Last Post
Leiebil på Chios Mixelite woldli 3182/12 Chios 02. mai 10, 09:35:23 Last Post
Re: Dykkekurs og scooterleie på Chios Pjokken siri.gu 1979/3 Chios 27. mar 10, 13:49:35 Last Post
Dagens bilde fra Samos IngeS IngeS 317896/2814 Samos I dag kl. 03:48:08 Last Post
Samos i mai kristanna kristanna 233/3 Samos 26. jun 14, 08:24:06 Last Post
Porten til Europa IngeS IngeS 290/0 Samos 05. mai 14, 12:09:24 Last Post
Blomstrende Samos Kristian IngeS 34677/352 Samos 29. apr 14, 20:16:56 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 forts 2 IngeS IngeS 421/0 Samos 16. mar 14, 17:43:58 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 forts IngeS IngeS 378/0 Samos 16. mar 14, 17:38:33 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 IngeS IngeS 373/0 Samos 16. mar 14, 17:31:16 Last Post
Kjell Inge Røkke har i flere dager ligget ved Samos Kristian telma 2178/13 Samos 04. jan 14, 23:35:30 Last Post
Samos 2013 IngeS IngeS 9382/87 Samos 16. des 13, 11:00:06 Last Post
Havets frukter, Psili Amos, Samos Bilder PUSEKATT Tommy 4279/20 Samos 06. des 13, 16:48:24 Last Post
Været om vinteren på Samos Tjorven IngeS 1590/10 Samos 26. nov 13, 21:23:04 Last Post
Intervju med Inge på Samos Tjorven Ole 2544/7 Samos 31. okt 13, 19:44:48 Last Post
To fly i uka Gardermoen - Samos sommeren 2014 IngeS IngeS 1264/2 Samos 18. okt 13, 19:28:03 Last Post
Sikadene spiller i Pythagorion IngeS IngeS 1490/4 Samos 09. aug 13, 16:44:27 Last Post
Vourliotes eller Manolates - eller begge? karri Minerva 1311/5 Samos 27. jul 13, 20:06:53 Last Post
Karlovassi - folkloremuseeet og stranden kaka Minerva 1296/6 Samos 27. jul 13, 19:53:16 Last Post
Klostre og åpningstider Minerva Minerva 997/5 Samos 26. jul 13, 18:46:13 Last Post
Leiebil fra flyplassen? Minerva Minerva 1225/7 Samos 26. jul 13, 18:16:30 Last Post
Mikro Seitani Livaninavenn Livaninavenn 597/0 Samos 17. jul 13, 20:17:39 Last Post
Her er åpningstidene til folkloremuseet i Karlovassi Minerva Minerva 636/0 Samos 01. jul 13, 16:30:21 Last Post
Papa beach, Samos bilder Tommy Tommy 2162/5 Samos 11. apr 13, 20:33:34 Last Post
4 turer til Pythagorion 1995-1998. (98 er vi innom andre øyer også) karri karri 9843/115 Samos 11. apr 13, 00:04:38 Last Post
Helgenfestival i Pythagorion Minerva Minerva 696/2 Samos 05. apr 13, 20:04:57 Last Post
Blomsterprakt i mai 2011 IngeS IngeS 828/2 Samos 26. mar 13, 17:48:13 Last Post
Fotoshow og videoklipp fra Samos og andre steder i Hellas IngeS IngeS 2827/21 Samos 17. mar 13, 15:29:32 Last Post
Gamle bilder fra Naxos Kristian Anders 2377/23 Naxos 25. jul 14, 21:45:11 Last Post
Morgen på St. George beach Gepe Kristian 32196/277 Naxos 19. jul 14, 18:32:01 Last Post
Tips Naxos Greece-Traveller siljeae 369/3 Naxos 20. jun 14, 11:34:15 Last Post
Prisnivå Signe Signe 405/2 Naxos 29. mai 14, 15:48:40 Last Post
Naxos Karneval 2014 Anders Anders 3348/45 Naxos 29. apr 14, 22:35:59 Last Post
På Naxos denne uken ? Greece-Traveller Greece-Traveller 334/0 Naxos 21. apr 14, 11:41:13 Last Post
Quadrocopter-video. St. George "off season" Tjorven Anders 520/4 Naxos 27. mar 14, 21:08:46 Last Post
Naxos Guide Greece-Traveller Anders 541/1 Naxos 26. mar 14, 16:15:26 Last Post
Mer om Naxos Greece-Traveller Greece-Traveller 1734/10 Naxos 22. des 13, 11:20:53 Last Post
365 bilder fra Naxos kari Ole 83304/828 Naxos 22. des 13, 09:42:12 Last Post
Naxos-påske 2014? Tjorven Anders 1123/7 Naxos 04. des 13, 00:20:36 Last Post
YouTubeVideo... Anders Anders 618/1 Naxos 24. nov 13, 10:26:47 Last Post
Quadrokopter-video. Havn og Kastro. Ole Anders 691/2 Naxos 16. nov 13, 11:44:52 Last Post
St. George midt i oktober Greece-Traveller Greece-Traveller 701/0 Naxos 27. okt 13, 17:26:17 Last Post
Carneval Naxos 26/2-2012 ingaberentine Mr.Mythos 1349/5 Naxos 20. okt 13, 11:29:32 Last Post
Vår venn fra Naxos søker arbeid i Norge i vinter Frynse Frynse 1989/9 Naxos 19. okt 13, 03:31:15 Last Post
Morgen på Naxos Kalergis Kristian 1180/4 Naxos 24. sep 13, 18:59:39 Last Post
Forumtreff Naxos 11 september 2013 Anders Anders 66976/912 Naxos 20. sep 13, 09:09:03 Last Post
Bruker det å være mye MYGG i juli? kari filhellener 1741/11 Naxos 06. sep 13, 20:31:39 Last Post
En middag, to netter og en frokost på Naxos Greece-Traveller cubical 927/2 Naxos 25. aug 13, 11:09:35 Last Post
Rask visitt til Hellas - barnedåp på Naxos Tjorven Greece-Traveller 1368/7 Naxos 30. jul 13, 01:19:33 Last Post
Dagsturer og hurtigferger på Naxos 2013 marjana Greece-Traveller 835/1 Naxos 29. jul 13, 01:00:13 Last Post
Til Naxos i morgen Tjorven Greece-Traveller 875/4 Naxos 17. jul 13, 20:30:23 Last Post
Er det noen som skal til Naxos i år? Anders Ole 5209/58 Naxos 23. jun 13, 12:30:24 Last Post
Adresse til Corner på Naxos ? Anders Frynse 1637/7 Naxos 14. jun 13, 13:19:38 Last Post
Noen som har erfaring med Rocco studio på Antiparos? Leo Leo 25/0 Paros og Antiparos I dag kl. 20:12:44 Last Post
Naoussa på Paros filhellener Ole 541/23 Paros og Antiparos I dag kl. 10:54:10 Last Post
Hotellrom antiparos Tjorven Leo 192/5 Paros og Antiparos 25. jul 14, 23:33:55 Last Post
Parikia webcam Ole Ole 7414/55 Paros og Antiparos 10. mai 14, 08:59:26 Last Post
Påsken 2014 kaka Vegard 634/7 Paros og Antiparos 26. apr 14, 10:30:39 Last Post
Reise fra Paros til Antiparos ingaberentine Leo 1336/12 Paros og Antiparos 28. jan 14, 18:54:47 Last Post
Paros sommeren 2013 Ole Ole 4177/46 Paros og Antiparos 12. jan 14, 09:11:43 Last Post
Tjorven på Antiparos - igjen - juni 2013 marjana Tjorven 5491/69 Paros og Antiparos 07. nov 13, 20:38:51 Last Post
Bo og spise i Nauossa Tjorven Flower 908/3 Paros og Antiparos 18. aug 13, 21:53:13 Last Post
Paros Kristian Svein~B 15622/115 Paros og Antiparos 13. aug 13, 16:09:52 Last Post
Parikia, Paros Kristian Svein~B 7336/55 Paros og Antiparos 31. jul 13, 22:07:01 Last Post
Overnatting på Antiparos, og Antiparos VS Paros Tjorven Lenni 1940/14 Paros og Antiparos 04. jul 13, 19:27:12 Last Post
Overnatting Paros Tjorven Tjorven 729/0 Paros og Antiparos 04. jul 13, 18:44:49 Last Post
Overnatting på Antiparos monaskog monaskog 847/3 Paros og Antiparos 03. jun 13, 22:51:51 Last Post
Brann på Paros, Pounta ingaberentine ingaberentine 723/0 Paros og Antiparos 29. mai 13, 02:13:07 Last Post
Pavlos Place - Antiparos Thine Thine 1924/19 Paros og Antiparos 17. mai 13, 18:47:32 Last Post
Antiparos Svein~B Svein~B 14726/109 Paros og Antiparos 09. mai 13, 16:43:30 Last Post
New Golden Beach (Tserdakia), Paros Svein~B Svein~B 1052/4 Paros og Antiparos 05. mai 13, 14:21:51 Last Post
Alyki, Paros Svein~B Svein~B 4410/33 Paros og Antiparos 18. apr 13, 20:04:58 Last Post
Thalasea - Yannis og Marianne Tjorven Vegard 744/1 Paros og Antiparos 29. mar 13, 19:55:15 Last Post
Lefkes, Paros filhellener Svein~B 1788/13 Paros og Antiparos 23. mar 13, 16:40:14 Last Post
Barnevennlig hotel i Paros Anders Gyda 776/1 Paros og Antiparos 10. mar 13, 12:37:27 Last Post
Piso Livadi, Paros Svein~B Svein~B 3298/18 Paros og Antiparos 08. mar 13, 19:26:14 Last Post
Noen som skal til Antiparos juni 20013? Tjorven Tjorven 944/2 Paros og Antiparos 19. feb 13, 23:04:05 Last Post
Drios, Paros Svein~B Svein~B 1072/4 Paros og Antiparos 16. feb 13, 12:46:16 Last Post
Back to top