Vet du hvor det finnes bussruter til Lavrio? Jeg var der i fjor høst og slet med å finne både ruter og busser, det endte med taxi.
Jeg har bestillt billetter Oslo-Aten 10 mai-26.juni. Tenkte derfor å se litt nærmere på bomulightene i noen dager fra 10.mai på Kea, i havna Korissia.På www.booking.com får jeg opp billigste boalternativ til 50 euro per natt. Jeg sendte en mail til et ettstjerners hotell kalt Korissia, og de tar 40 euro per natt uten frokost.Dette er da veldig dyrt! I mai!Jeg betaler mellom 15-20 euro for et rom på Syros på den tiden.Det blir dessverre ikke tur til Kea for min del med de prisene.
Og jeg holder meg i alle fall langt unna booking.com, da de ikke tillater negative kommentarer om hotellene i ettertid!
Sitat fra: marjana på 10. april 2012, 20:00:58Jeg har bestillt billetter Oslo-Aten 10 mai-26.juni. Tenkte derfor å se litt nærmere på bomulightene i noen dager fra 10.mai på Kea, i havna Korissia.På www.booking.com får jeg opp billigste boalternativ til 50 euro per natt. Jeg sendte en mail til et ettstjerners hotell kalt Korissia, og de tar 40 euro per natt uten frokost.Dette er da veldig dyrt! I mai!Jeg betaler mellom 15-20 euro for et rom på Syros på den tiden.Det blir dessverre ikke tur til Kea for min del med de prisene. Du er nok godt vant, ifht priser, med det du forteller om på Kea virker relativt dyrt, ja. Jeg var innom en "Villa"-side: kjempelekkert, men det så veldig eksklusivt ut. http://www.keavillas.gr/special-offers.php?gclid=CMzC7-7zqq8CFWRYmAodeD0nYg (og neppe det du er ute etter) Kanskje øya er mest besøkt av "rike Athenere"? Virker ikke som enkle "Rooms to let" er så vanlig der. Men alle vandrerne da, hvor bor de, tro?