*

Skrevet av Emne: Poros med siste dag/natt i Athen - År 2000.  (Lest 3658 ganger)

Utlogget karri

• You`ll never walk alone
    • Vis profil
Poros med siste dag/natt i Athen - År 2000.
« på: 09. feb 13, 17:41:47 »
Mimrer meg videre til år 2 tusen. ;D
Vi reiste uspesifisert og ut i det blå, vi vet vi skal til Hellas, men ikke hvor.
Det fikk vi greie på når vi kom til Athen. Destinasjon = POROS 8)
Charter, så bare å følge flokken inn i bussen videre til båten :)

Hellas igjen :smile12:

14 dager på Poros :solbriller:

Vi rakk en deilig pizza og ett par cola i Athen mens vi venta på båten :P

« Siste redigering: 13. feb 13, 20:24:16 by karri »
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
Sv: Poros med siste natt i Athen - År 2000.
« Svar #1 på: 10. feb 13, 15:04:27 »
I Poros by ble vi "lastet" over i taxibåt og bagasjen ble satt på en liten lastebil. Litt skeptisk når bagasjen drar en vei og vi en annen. Men, bagasjen stod på brygga da taxi-båten kom fram Askèli ;D

Taxi-båten.

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #2 på: 10. feb 13, 15:22:10 »
Ut av båten, over veien og noen få skritt til høyre (tror jeg det var), der var vi på hotellet vår :)

Rom nr 3 på "Helen" var vårt i 2 uker :-*

På nederste rekke er det 3 balkonger, i midten, der bor vi :)

Ser hotellet vårt nederst på det største bildet :)

Her er "Helen" sin hjemmeside 12 år etter ;)

http://www.poros.com.gr/helen-poros/en-index.html
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #3 på: 10. feb 13, 16:11:43 »
Utsikt fra rommet vårt.

Dette møter oss ut av døren.

Fra balkongen kunne du velge å se på det pene eller det mindre pene :) :-\

Bildet tatt sittende på en stol :)

Her står stolen helt innerst i hjørnet ;)

Og her lener jeg meg over rekkverket og til høyre :)

Ser vi mot venstre, er det ikke så pent :-\

Mens, nede på bakken spankulerer hønene mellom litt nedfallsfrukt.

KARRI

Utlogget frudiddi

• Vis profil
« Svar #4 på: 10. feb 13, 18:16:17 »
Her bodde dere jo fint. Ti skritt ned til stranda, ferske egg og frukt rett utfor døra  ;D ;D Artig med slike mimretråder, Karri  ;D
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

http://hellasforum.net/index.php?action=simpletickers

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #5 på: 10. feb 13, 19:06:40 »
Tusen takk for det, Frudiddi ;D

Ja, vi bodde kjempe fint.
Vi hadde digert soverom, et "gjesterom" som vi brukte som walk in closet :smile12: :juble:, kjøkken og i gangen hadde vi et vegg til tak speil :-*

Vi så ingen ferske egg, men en morgen lå det tomater til oss :-* :) ;D
 :kissand:

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #6 på: 10. feb 13, 20:49:00 »
Kjøkkenbordet vårt.

Frokosten er klar

Vi hadde en matbutikk, kanskje 50 meter forbi hotellet. Der fikk vi alt vi trengte av mat og drikke.
Det var også et litt større super marked opp en bakke og rundt en sving, der var det blader, aviser og annet nips

ASKELI MEGA MARKET... Vel.. mega og mega fru blom. Vi trodde dette skiltet viste opp til butikken øverst på bildet. Men, enda lenger opp i gata var det faktisk et MEGA MARKET!! Alt du trengte og mere til!! Men, tok aldri noe bildet av det. De blå posene er fra innkjøp på Mega market :D

« Siste redigering: 10. feb 13, 20:52:33 by karri »
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #7 på: 10. feb 13, 21:00:50 »
Nydelige blomster nesten over alt :kd66: :99hhj: :kd66:

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #8 på: 10. feb 13, 23:26:45 »
Bare å krysse veien, så hadde vi vår egen lille strand-perle :)

Iallefall helt til vannet kom og "tok" oss  ;) Når vi kjente vannet på tæra, var det et sikkert tegn på - nok strandliv for i dag. :solbriller:

På andre siden av vannet...

Litt til høyre...

Vi koser oss 8) 8)

Eneste som badet på stranda "vår" var denne damen. Hver dag vasket hun sin røde lille bil. Så kom hun ned til oss ikledd svart badedrakt, badehette på hodet og et håndkle som hun hang på en spiker i steinmuren. Alltid med et lite nikk mot oss, tok sin daglige svømmetur, tørket seg grundig og forsvant med et lite nikk mot oss ;D Det er nydelig med sånne små stunder, de sitter bedre i minnet enn så mye annet :-*

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #9 på: 11. feb 13, 13:55:01 »
Vi hadde to dager hvor solen brått ble borte for noen timer :-\ Himmelen ble svart, vinden sterkere, lyn og torden og masse regn.
Strømmen ble også borte, den ene dagen var den borte veeeeldig lenge!
Man vil jo egentlig ha sol og sommer hele tiden, men så var det noe spennende ved dette også :o :)

Noen timers gråvær.  :solsky: :hjerteregn: :solsky:

Hønene søker ly for regnet.

Andre dagen det kom uvær, var det litt værre. Sterkere vind, krafigere regnvær og strømmen var borte i flere timer.

På "vår" restaurant tok vinden kraftig for seg :o

Deilig med regnet også, greit når det bare er for noen timer, det ble ikke så tørt og støvete rundt oss, og lukten ble nesten litt vårlig.
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #10 på: 11. feb 13, 14:02:49 »
Etter uværet blir solen satt ekstra pris på :sol: :sol2: :sol:

Lunsj :)

Vakker utsikt :)

Lunsj-strekk ;D

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #11 på: 11. feb 13, 14:11:23 »
Noen liker seg best på stranden og i vannet. Jeg liker meg også der, men jeg vil litt ut i terenget og litt opp i høyden.
Etter noen dager med masing fikk jeg et ja til slutt. Så da var det ut på en liten vandring.

UT PÅ TUR, BITTELITT SUR ;D ;) ;D

Smilet kom mere og mere jo høyere vi kom :D

Man må jo bare bli glad :juble: :hjerte: :juble:
Den beste medisin :-*

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #12 på: 11. feb 13, 21:51:53 »
Vi gikk også til by`n for å shoppe litt :)
Ca 2 km gange, shopping og 2 km gange hjem igjen ;)

Vi ser tilbake på stranden "vår". Frykt ikke, vi kommer snart igjen ;)  :solbriller:

Shopping til høyre, venstre, opp og ned trappene :)

Kjøpte med oss litt mat, spiste i skyggen ved stranden vår etter shopping-runden.

KARRI

Utlogget kaka

• Vis profil
« Svar #13 på: 11. feb 13, 23:07:35 »
Jeg husker trappene i Poros  :)
kaka

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #14 på: 12. feb 13, 13:04:43 »
Både koselig og fint med disse trappene, Kaka :D Men, ikke alltid like lett å komme seg fram mellom varer og folk ;)

Vi var en tur innom kirken for å tenne lys. Der møtte vi et par som bor på samme byggefelt som oss her hjemme, ingen av oss som visste at den andre var der.
Liten verden når alt kommer til alt :)

Det er ikke alle som liker at det blir tatt bilder i kirkene, jeg har opplevd dette flere steder også i Hellas. Så kamera kommer fort opp og fort ned igjen... Det går noen ganger ut over bildet, men det får stå sin prøve :) Jeg la en ekstra mynt i kassen og takket stille for at ingen tok fra meg kamera, denne gangen heller  ;)   :-- ;)

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #15 på: 12. feb 13, 13:10:24 »
Ett par kveldsbilder :-*

Kjenner at Poros frister reisefoten igjen ;)
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #16 på: 12. feb 13, 20:59:31 »
På en av gråværsdagene skulle vi ut på båttur. Dagen begynte ikke grå, så vi trodde dette skulle bli en fin tur :o

Resten av teksten kommer her:

Marinebasen
Den store bygningen som Dere ser akkurat der hvor den store og den lille øyen møtes. Tidligere var det Kong Ottos sommerhus, inntil det ble tatt over av marinen. I dag utdannes marinesoldater der, og det er også der man finne øyens sykehus.

House of Gallini
Den rødbrune bygningnen som Dere ser på høyre side er et flott hus omringet av blomster. Det var her den berømte forfatteren Henry Miller bodde under sine besøk på øyen. Huset er i dag privateid, så man har desverre ingen mulighet til å besøke det. Vannskisenteret nedenfor har fått sitt navn etter huset.

Lille Neorion
Den lille stranden på vei til Neorion, rett ved siden av Poros Hotell.

Store Neorion
Den store stranden som ligger i Neorion. Her bygget man for mange år siden Hellas`første krigsskip. Ved bugten Neorion ligger en kriger ved navn Astrix begravet. Her fines også en vannskiskole, som eies av en flere ganger gresk vannskimester. Taxibåtene seiler herfra til Poros By under høysesongen.

Love Bay
Kjærlighetsbukten, en liten strand hvor pinjetrærne vokser nesten helt ned til vannkanten. Her er det veldig rolig, og det er hit nyforelskede par kommer.

Russiske bukt
Har fått sitt navn etter den russiske tid fra begynnelsen av 1800-tallet. Bygningen som Dere ser er ruinene etter en russisk reperasjonsstasjon. Det er hoved-bygingen som er best bevart.

Daskalio
Heter den lille øyen som ligger utenfor den Russiske bukten. Daskalio betyr på gresk lærerinne, og har egentlig en aldri så liten trist myte bak seg. Det var en ung lærerinne som var utrolig forelsket i en gift mann, men hennes kjærlighet var ikke gjensidig. På grunn av dette tok hun ut på øyen, gikk ut i vannet og begikk selvmord. Hun etterlot sine sørgende foreldre, som bygget et lite kapell ute på øyen, til minne om henne.

Trizina
Den lille byen en ser på venstre side på det greske fastlandet. Det er en typisk liten gresk landsby, ca. 9 km fra Poros, og med bare 1000 innbyggere. Området rundt er veldig frodig. Her livnærer de seg blant annet på dyring av nellik, sitrusfrukter og oliven.
Det var fra denne landsbyen Thesseus kom. Han var sønn av Aegeus, som på den tiden var konge i Athen. Aegeus ville at hans sønn skulle vokse opp uten å vite at hans far var konge. Han fikk derfor ikke reise inn til Athen før han var sterk nok til å flytte på en stein som faren hadde gjemt et sverd og et par sandaler under.

Methana
En liten by på en halvøy på fastlandet. Byen er kjent for sine svovelrike kilder som konstant holder en temperatur på 32 grader. Mange reiser hit for å bade i disse kildene, som sies å ha en helbredende virkning på sykdommer som psoriasis og revmatisme. På lang avstand kan man kjenne svovellukten fra byen.

Naboøyen Egina
Ligger 31 km sydvest for Pireus og har en omkrets på 85 km2. På Egina finner man det kjente Afaiatempelet som er tilegnet gudinnen Afea. Hun søkte tilflukt på øyen da kong Minos ble forelsket i henne, noe hun ikke likte. En fisker hjalp henne, men heller ikke han kunne motstå hennes skjønnhet. Hun ble reddet og flyktet inn i skogen og forsvant. Afaiatempelet ble da byget til minne om henne.

Sjønymfen
Den spesielle klippeformasjonen som sees ved Egina. Den har fått sitt navn etter en myte om en sjønymfe som ville bevise at hennes skip var det raskeste i hele universet. Hun foreslo for månen at de skulle vedde, og hvis hun tapte skulle hun forstenes. Månen vant veddeløpet, og hennes kropp ble forstenet. Det er henne og hennes skip som kan sees i formasjonene. På nettene sies det at man kan høre hennes klager fra øyen, og noen sier også at hennes lanterner lyser om natten.

Bistributen
En relativt isolert bukt der det drives fiske- og muslingoppdrett. Fisken det drives oppdrett på heter Tisipoura og Red Muller. Viken består bare av klipper, og bader man der skal man være forsiktig så man ikke tråkker på en kråkebolle. Hvis man skulle være uheldig og tråkke på en, er det ingen fare. De er ikke giftige, og taggene får man best ut med olivenolje.

Vagonia
I antikken lå Poros By i denne bukten. Det finnes imidlertid ingen rester igjen fra byen. Ovenfor ligger Poseidontempelet.

Poseidontempelet
Ble bygget 500 f.Kr. men det finnes desverre bare små rester igjen. Innbyggerne på Poros tok stener fra tempelet da de bygget den nye Poros By, og det sies også at Hydrioterne var her og tok steiner til sin by. Det var til Poseidontempelet at Demostenes søkte tilflukt da Hellas var invadert av Makedonerne. Demostenes var en stor taler fra Athen som ble anklaget for forræderi. Han rømte til dette tempelet og tok gift. Demostenes var født med en talefeil, og for å bli kvitt denne fylte han sin munn med småstein og talte ut mot det stormende hav. Hans byste kan man i dag se ved krysset ved bensinstasjonen.

Moestary Zoodochos Pigi
Klosteret ble grunnlagt av Jacob II, som var biskop på begynnelsen av 1700-tallet. Han bodde her størstedelen av sitt liv. En gang han var på besøk i klosteret fikk han et gallesteinsanfall. Han drakk av vannet fra kilden ved klosteret, og ble frisk på kort tid. Vannet sies fortsatt å ha en helbredende effekt. Klosterets navn betyr da også på gresk "den livsgivende kilde". Vil man besøke klosteret skal man ha anstendige klær på. Skuldre og knær skal dekkes til hvis man skal gå inn i klosteret. Klær kan lånes ved klosteret. Nedenfor klosteret finnes en liten strand som heter Monestary Beach.

Askelibukten
Fikk sitt navn etter en prinsesse, hvis far hadde en hårlokk som gjorde han udødelig. Prinsessens navn var Skylle. Prinsessen klippet hårlokken av sin far, noe som betød at han døde. Prinsessen gjorde dette for kong Minos skyld, for det sies at kong Minos hadde lovet å gifte seg med henne. Men på vei til Kreta kastet han henne i vannet, og bølgene skyllet hennet på land ved Skyllaion utenfor Askeli. En annen versjon sier at da hennes far døde, ble han forvandlet til en orm som kvalte prinsessen. Hennes kropp ble ikke begravet, og hennes sjel skal den dag i dag plage sjømenn som seiler forbi, med storm og voldsomme vindstøt. Man kan komme til stranden med taxibåt eller buss.

HA EN RIKTIG GOD DAG RUNDT POROS!!

Dette kartet var også lagt ved:

Så da var det bare å følge med så godt man kunne, og knipse bilder når man så noe som passet til beskrivelsene. Noe som viste seg å bli en stor utfordring.
Bare til å sette sjøbein med en gang ;)
« Siste redigering: 12. feb 13, 21:09:17 by karri »
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #17 på: 12. feb 13, 22:03:23 »

Med denne teksten friskt i minnet, går vi til båten med et smil ;D

Sånn, da drar vi av sted :)

Skyene kom FORT! :-\ :-X :o   :solsky:   :o :-X :-\
Og vi fikk beskjed om at badestoppene gikk ut. Men, lunsj skulle det bli. Hmmm, frista ikke så mye med litt tørre loffskiver og enda tørrere agurk skiver :( :klo: :( Egentlig like greit at det ikke fristet også, for det var nok som skulle ut igjen. Ikke fra meg heldigvis, jeg satt bak i båten, alene og hadde full konsentrasjon på infoark og landskapet rundt meg. Mens rundt meg hang folk over kanten og det var ikke bare lunsj som kom opp igjen hørtes det ut som :o

Jeg knipser det jeg tror det er meningen å knipse i følge arket vi har fått ???

Andre har nok med og holde seg fast, og kanskje prøve å holde igjen det som vil opp :-X :-X :-X

Var mange små-grønne ansikter når turen kom til sin ende, og ikke bare jeg som var letta for å kjenne fast grunn under føttene.
En mann gikk ned på kne og kyssa bakken :juble: :-* :juble:

Når jeg kom hjem strevde jeg med å kjenne igjen hva jeg hadde tatt bilder av, og jeg sliter med det enda. Men, jeg har teksten og jeg har bildene og jeg kjenner (nesten) fortsatt båtturen på kroppen.
« Siste redigering: 12. feb 13, 22:09:36 by karri »
KARRI

Utlogget kaka

• Vis profil
« Svar #18 på: 12. feb 13, 22:48:17 »
Den turen hørtes litt heftig ut  :-[
Slikt er kjedelig.
kaka

Utlogget Fia

• Vis profil
« Svar #19 på: 12. feb 13, 22:52:24 »
Det går ikke alltid som man har tenkt seg!! Høres ut til å ha vært en utflukt du sent vil glemme, karri....! :) ;)
Den som er lei av å reise er lei av livet...

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #20 på: 12. feb 13, 23:11:00 »
Ikke den beste båtturen jeg har vært på nei ;) Men, hadde det vært sol og fint vær er det ikke sikkert jeg hadde huska utflukten godt?!
Strømmen var borte i flere timer den kvelden, så kvalmen hadde god tid til å gå over til sult ;)

Lyset er tilbake og vi går til OASIS for å spise. :D

Vår venn vil gi oss et show som han kalte det, siden utflukten ble som den ble ;D :-- :juble:

Vi avsluttet kvelden på AMMOS.

Bardisken inne, det var også et stort dansegulv og to biljardbord der.  :ehdj: :dfdf: :ehdj:

Verdens skjønneste bar-hund :-*

Dagen har vært lang :o ;)

I drink-menyen står det hvorfor AMMOS heter AMMOS :lese:

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #21 på: 13. feb 13, 11:30:43 »
Da var ukene våre på Poros over, og siste natt i Athen venter.
Her er de siste bildene fra Poros.

Vet ikke om denne kattepusen er herfra, men jeg falt helt for dette postkortet  :hjerte: :katt: :hjerte:

Vi venter på "delfinen" som skal ta oss tilbake til Athen.

Prøver å få øye på Sjønymfen og hennes båt i fjellformasjonene. Jeg så ingenting da og ingenting nå. Mistenker at jeg tar bilde i litt feil retning. Selv om det var hit damen pekte og de andre stirra mens de nikket gjenkjennende (eller u-gjenkjennende) :o   ;)

Det hjalp ikke å zoome heller :-\

Mye pent å se i vannet  :fisk:

Og på vannet  ;)

Nå kommer "delfinen"  :D

Best å ha billetten klar. Jeg har fått plass nr 14, bare til å dumpe ned i setet og vente på Athen ;D

Vi sier farvel til Poros  :'(

En fengslende fin øy, som fanget min interesse på nytt nå  ;D

KARRI

Utlogget frudiddi

• Vis profil
« Svar #22 på: 13. feb 13, 18:44:52 »
Tusen takk for turen, Karri   :hoppende: :bravo:
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

http://hellasforum.net/index.php?action=simpletickers

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #23 på: 13. feb 13, 20:20:04 »
Tusen takk for turen, Karri   :hoppende: :bravo:

Takk for det, Frudiddi. Men, den er ikke helt ferdig enda. Vi har igjen en dag i Athen ;)
(Ser jeg har skrevet siste natt i Athen.. Kanskje mere riktig å si, siste dag i Athen) ;)
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
Sv: Poros med siste dag/natt i Athen - År 2000.
« Svar #24 på: 13. feb 13, 20:33:48 »
Vi fikk et ark fra reiselederen ved ankomst Athen for ca 2 uker siden. Og vi bestemte oss for å ta siste dag/natt i Athen. Da var vi jo litt nærmere flyet vårt ;)
Også får vi jo sett det "obligatoriske" Athen, selv om man tråkker i kø og følger etter damen med den røde paraplyen :blomst3:

Her er utdrag og bilder fra informasjonsarket vi fikk. (Pluss noen postkort)

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #25 på: 13. feb 13, 20:57:10 »
Nå har vel 99,9 % av forumets medlemmer gått i disse fot(o)spor! (Takk for ordet, Kaka ;) )
Men, her kommer mine bilder :D

KARRI

Utlogget kaka

• Vis profil
« Svar #26 på: 13. feb 13, 21:00:50 »
Jeg er vel av de få som ikke har vært i Athen ennå.  ;)
kaka

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #27 på: 13. feb 13, 21:05:29 »
Vi er på toppen  :juble:

Det er vakkert der oppe  :hjerte:

Ett par bilder til.

Så var det tid for å sjekke inn på hotellet.

KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #28 på: 13. feb 13, 21:11:15 »
Jeg er vel av de få som ikke har vært i Athen ennå.  ;)

Jeg har jo bare ett døgn på CV`n. Ikke godt kjent i det hele tatt.  Greit å få med seg denne ruten når man først har sjans til det var tanken min  :-*
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #29 på: 13. feb 13, 22:08:07 »
Så var det hotellet  :)

Ser greit ut på utsiden, den svarte pilen viser hotellet vårt.

Så var det inn dørene og selve resepsjonen ga oss et flott første inntrykk. Det gikk fort over!!  :-X
Vi skulle høyt opp, så det var best å ta heisen, selv om den så litt "sliten" ut  :o

Når vi kom ut av heisen var det som å bli slått tilbake i tid. Brått var jeg 17,5 år og på min første tur med danskebåten. Fikk samme følelse som å komme ut av lugaren etter en eller to pisang ambon for mye! Følte at veggene på hotellet kom i mot meg. Nesten så jeg sjangla fra vegg til vegg. Litt samme følelse som å være sjøsyk. Vi begge hadde denne følelsen.
Og det ble ikke bedre av å lukke opp døra til rommet vårt  :o :o :-\ :-\ :-X :-X

Ja, ja, tenker utsikten er fin da  :-* ;D

Ikke det nei  :o :o :o :o :o :o

:sleep: :goodnight: :sleep:

Natta! For senga var i det minste god  ;D
KARRI

Utlogget karri

• Vis profil
« Svar #30 på: 13. feb 13, 22:22:45 »
Vel hjemme  ;D

Da takker jeg for turen med diverse postkort og utklipp som har funnet veien inn i albumet mitt :-*

:kissand: :kissand: :kissand: :kissand:

:bye34:  :haveaniceday: :dreaming: :haveaniceday: :bye34:

Utlogget kaka

• Vis profil
« Svar #31 på: 13. feb 13, 23:21:51 »
moro å følge dere på tur.
- og veldig koselig trappebilde :)
kaka

Utlogget Ole

• Vis profil
    • http://www.hellasforum.net
« Svar #32 på: 14. feb 13, 22:09:46 »
Tusen takk for et hyggelig gjensyn med Poros og Athen, karri!

:kissand: :bravo: :yourock:

Utlogget Tzasiki

• Vis profil
« Svar #33 på: 15. feb 13, 10:24:47 »
Takk for turen - fra meg også Karri!!!    :winking:
"Halve gleden med reising er estetikken i å
 være fortapt".

Utlogget Athina

• Vis profil
« Svar #34 på: 15. feb 13, 11:45:36 »
Disse bildene fra Athen satte meg tilbake til september 1994 og den gode følelsen fra mitt aller første møte med Hellas. Da tilbrakte vi 8 dager i denne spennende byen, og den vil for alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte :hjerte:

Tusen takk, karri! :blomst:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Video til reiseskildring, med Romilda fra Ios til Naxos

Startet av Anders

Svar: 0
Visninger: 1184
Nyeste innlegg 09. aug 08, 18:19:46
by Anders
Video til reiseskildring, med Romilda fra Santorini til Ios

Startet av Anders

Visninger: 806
Nyeste innlegg 09. aug 08, 18:17:56
by Anders
Huru jag kom till Skopelos från Athen

Startet av Tommy

Visninger: 1578
Nyeste innlegg 29. jun 07, 16:53:30
by Tommy
Huru vi kommo oss att bada i Athen

Startet av Tommy

Visninger: 1051
Nyeste innlegg 30. jun 07, 18:04:07
by Tommy
Athen 24. og 25. december 2009

Startet av ouzolina

Svar: 1
Visninger: 1298
Nyeste innlegg 01. jan 10, 20:10:10
by Anders
  • Alle forum
  • Om Hellas
  • Kreta
  • Skiathos
  • Rhodos
  • Fastlandet og Peloponnes
  • Karpathos
  • Chios
  • Samos
  • Naxos
  • (Anti) Paros
Emne Av Trådstarter Lest/svar Forum Tid
Kardamili og rundt på Peloponnes, våren 2014 Katherina Katherina 270/12 Fotokonkurransen 2014 I dag kl. 11:41:24 Last Post
Hellas i pressen ingaberentine operafantomet 149377/999 Hellas generelt I dag kl. 11:22:53 Last Post
Dining with Dimitra..... Kabi Anders 3008/75 Reiseskildringer I dag kl. 10:56:08 Last Post
Dagens bilde fra Samos IngeS IngeS 359879/2943 Samos I dag kl. 04:47:42 Last Post
Gode på benker... Fia Gooner 131/4 Hellas generelt 31. okt 14, 21:00:13 Last Post
Samletråd for bilder fra Skiathos 2014. Tjorven Anne 475/12 Skiathos 31. okt 14, 19:01:42 Last Post
Dette er dessverre ikke en hyggelig hilsen...... Tjorven filhellener 350/10 Hilsen fra Hellas 31. okt 14, 17:57:18 Last Post
Informasjon om Kreta - Eksterne lenker Anders Ninette 3856/17 Kreta 31. okt 14, 17:13:09 Last Post
Greske rutebåter Svein~B Ole 46520/244 Hellas generelt 30. okt 14, 18:54:04 Last Post
Yamas Bar & Taverna er åpen! Anders Ole 20875/2209 Yamas Bar & Taverna 30. okt 14, 16:17:17 Last Post
Greske pølser Kristian Ole 121/2 Mat og drikke 30. okt 14, 15:28:16 Last Post
Til Hellas i april marjana TOMS 768/17 Reisetips og spørsmål 29. okt 14, 23:06:45 Last Post
Kardamili og området rundt, på vinteren. bengalow Thera 400/14 Peloponnes 29. okt 14, 21:14:33 Last Post
Lengtebilder Greece-Traveller Livsnyteren 80459/507 Hellas generelt 29. okt 14, 11:02:28 Last Post
Tupsi og Lurven hjemme igjen. Riitta Tjorven 368/10 Alt annet 29. okt 14, 09:03:20 Last Post
Leiebil fra flyplassen i Athen. Thera Thera 95/2 Athen og Pireus 28. okt 14, 21:55:12 Last Post
Fotokonkurransen 2014 - Småprat og diskusjon Tjorven Ole 2418/59 Fotokonkurransen 2014 28. okt 14, 16:37:39 Last Post
Athen-Paros-Kreta, reisetips? Haansi Haansi 190/10 Kykladene 28. okt 14, 13:57:28 Last Post
Vinterens aktiviteter på Samos oils IngeS 85/1 Samos 27. okt 14, 22:55:28 Last Post
Skiathos som utgangspunkt for øyloffing. Svein~B Svein~B 55/0 En guide til øyloffing 27. okt 14, 19:12:45 Last Post
Blue Star Ithaki marjana marjana 214/6 Hellas generelt 27. okt 14, 17:59:40 Last Post
Taxiarchis – ei norsk-gresk ferje Svein~B Svein~B 266/4 Transport 26. okt 14, 12:04:26 Last Post
Santorini som utgangspunkt for øyloffing. Greece-Traveller Svein~B 77/1 En guide til øyloffing 25. okt 14, 11:28:22 Last Post
Kategori 5 - Sukk Ole Ole 1152/41 Fotokonkurransen 2014 24. okt 14, 07:32:48 Last Post
Kategori 4 - Preget av tidens tann Ole Ole 1111/44 Fotokonkurransen 2014 24. okt 14, 07:32:14 Last Post
Kategori 3 - Det gode liv Ole Ole 1070/40 Fotokonkurransen 2014 24. okt 14, 07:31:40 Last Post
Kategori 2 - Landskap Ole Ole 866/42 Fotokonkurransen 2014 24. okt 14, 07:31:09 Last Post
Kategori 1 - Himmel og hav Ole Ole 1079/49 Fotokonkurransen 2014 24. okt 14, 07:30:25 Last Post
SAS til Santorini 2015 siljeae Leo 163/6 Transport 23. okt 14, 21:43:46 Last Post
Språkhjelp bengalow Greekgirl90 98/1 Hellas generelt 23. okt 14, 14:17:54 Last Post
Rhodos som utgangspunkt for øyloffing. Svein~B Svein~B 72/0 En guide til øyloffing 22. okt 14, 13:35:39 Last Post
Donasjon 2014 Ole Ole 192/0 Om forumet 21. okt 14, 21:46:33 Last Post
Første gang i Hellas Admirala maritmatt 479/9 Fastlandet og Peloponnes 21. okt 14, 08:58:36 Last Post
Kos som utgangspunkt for øyloffing. Svein~B Svein~B 115/2 En guide til øyloffing 20. okt 14, 21:36:31 Last Post
Samos som utgangspunkt for øyloffing. Svein~B Svein~B 195/4 En guide til øyloffing 20. okt 14, 18:44:45 Last Post
Naxos, Chios eller Kalymnos? Gooner Frost 415/12 Reisetips og spørsmål 19. okt 14, 22:17:37 Last Post
Pjokkens Chios-side Katta Katta 88445/602 Chios 19. okt 14, 19:09:12 Last Post
Lavrio Svein~B Svein~B 786/12 Athen og Pireus 19. okt 14, 18:02:57 Last Post
Vannaktiviteter? Greece-Traveller Frost 226/6 Naxos 19. okt 14, 11:14:49 Last Post
Bilder fra Kardamili filhellener Magnolia 167399/1370 Peloponnes 18. okt 14, 18:57:02 Last Post
Hellas i pressen ingaberentine operafantomet 149377/999 Hellas generelt I dag kl. 11:22:53 Last Post
Dining with Dimitra..... Kabi Anders 3008/75 Reiseskildringer I dag kl. 10:56:08 Last Post
Gode på benker... Fia Gooner 131/4 Hellas generelt 31. okt 14, 21:00:13 Last Post
Greske rutebåter Svein~B Ole 46520/244 Hellas generelt 30. okt 14, 18:54:04 Last Post
Greske pølser Kristian Ole 121/2 Mat og drikke 30. okt 14, 15:28:16 Last Post
Til Hellas i april marjana TOMS 768/17 Reisetips og spørsmål 29. okt 14, 23:06:45 Last Post
Lengtebilder Greece-Traveller Livsnyteren 80459/507 Hellas generelt 29. okt 14, 11:02:28 Last Post
Blue Star Ithaki marjana marjana 214/6 Hellas generelt 27. okt 14, 17:59:40 Last Post
Taxiarchis – ei norsk-gresk ferje Svein~B Svein~B 266/4 Transport 26. okt 14, 12:04:26 Last Post
SAS til Santorini 2015 siljeae Leo 163/6 Transport 23. okt 14, 21:43:46 Last Post
Språkhjelp bengalow Greekgirl90 98/1 Hellas generelt 23. okt 14, 14:17:54 Last Post
Naxos, Chios eller Kalymnos? Gooner Frost 415/12 Reisetips og spørsmål 19. okt 14, 22:17:37 Last Post
Jenta under oliventreet ingaberentine cirkeline 199/3 Litteratur 18. okt 14, 10:12:54 Last Post
Hvor er dette? 814 Løst ! Tjorven stein 378/9 Hvor er dette? 18. okt 14, 03:00:36 Last Post
En statistikk om befolkningen i Hellas marjana marjana 117/0 Hellas generelt 15. okt 14, 23:34:42 Last Post
Eleftheria Arvanitaki therese therese 427/9 Musikk 15. okt 14, 22:08:04 Last Post
Øyhopping 2015 - 22 dager MEN hvor ? linnelise linnelise 412/8 Hellas generelt 14. okt 14, 09:59:12 Last Post
Vi skal seile - leier båt i Alimos - trenger hotell Frøken Sofie Frøken Sofie 301/5 Rom/studios/hotell 12. okt 14, 16:55:42 Last Post
Stein seiler i 4 uker stein stein 3009/64 Seiling 10. okt 14, 20:08:09 Last Post
Ryktebørs og fakta, flyruter 2015 Kristian Marit 1473/29 Transport 09. okt 14, 20:55:25 Last Post
Santorini-Paros-Antiparos-Naxos-Iraklia-Koufonissi-Amorgos-Mykonos 2014 Tjorven Rolf 789/14 Reiseskildringer 08. okt 14, 23:36:00 Last Post
Hvor er dette? 812 LØST Svar: Trikeri Tjorven ingaberentine 555/24 Hvor er dette? 07. okt 14, 01:16:10 Last Post
Hvor er dette? 807 Løst! Tjorven stein 194/6 Hvor er dette? 07. okt 14, 00:51:31 Last Post
SYMI SEPTEMBER 2014 Ole fila 229/2 Reiseskildringer 06. okt 14, 22:14:57 Last Post
Kan noen oversette? bengalow kaka 182/5 Hellas generelt 06. okt 14, 22:08:09 Last Post
Informasjon om Kreta - Eksterne lenker Anders Ninette 3856/17 Kreta 31. okt 14, 17:13:09 Last Post
Plaka i Apokaronas cirkeline cirkeline 159/4 Chania og områdene rundt 16. okt 14, 21:09:18 Last Post
Nea Chora/ Kalives carin filhellener 375/7 Chania og områdene rundt 15. okt 14, 15:00:28 Last Post
Gavdos 2014 Sveinung Sveinung 156/0 Sørkysten 26. sep 14, 21:38:46 Last Post
Fantastisk info om Kreta carin Kritios 408/2 Kreta 01. sep 14, 10:52:56 Last Post
Hurtigbåt fra Kreta til Santorini mio66 mio66 715/4 Kreta 16. jul 14, 07:30:51 Last Post
Høyt og lavt og Rundtomkring på Kreta - våren 2014 dagstaalesen@hotmail.com Ninette 1339/17 Sørkysten 09. jul 14, 18:49:13 Last Post
Øyhopping fra Kreta til? mouche juni12 777/14 Kreta 06. jul 14, 12:02:41 Last Post
Plakias revisited - mai 2014 JohnS JohnS 1395/20 Sørkysten 20. jun 14, 11:42:38 Last Post
Platanias på Kreta, et sted med mange nordmenn Araber Araber 391/0 Chania og områdene rundt 03. jun 14, 19:53:58 Last Post
Vandretur mai 2014 Ninette Voss 1270/7 Sørkysten 24. mai 14, 21:30:29 Last Post
Kolombari 2014 juni12 2greece 1353/9 Kreta 22. mai 14, 23:42:22 Last Post
Leiebil på Kreta GunnarJ frupigalopp 868/5 Kreta 22. mai 14, 23:06:43 Last Post
Taxi i Chania Morten Morten 493/1 Chania og områdene rundt 06. mai 14, 08:14:10 Last Post
Balos Kreta Terjer sommer 690/4 Chania og områdene rundt 27. apr 14, 20:31:30 Last Post
Bra bosted i platanias eller chania området sissela Gyda 1300/3 Det østlige Kreta 14. apr 14, 21:36:20 Last Post
Jul på Kreta dagstaalesen@hotmail.com LukasKhasa 1013/2 Sørkysten 14. apr 14, 19:52:13 Last Post
Kjøpt hus i Tavronitis Kritios Atir 1398/6 Chania og områdene rundt 23. mar 14, 12:43:46 Last Post
Imbrosravinen Meissa Meissa 935/2 Chania og områdene rundt 18. jan 14, 00:01:45 Last Post
gifte seg på kreta carin enik 7064/19 Kreta 09. jan 14, 08:46:37 Last Post
Erfaringer med 'villalux' villautleie, evnt info om feriehus/villa mouche Euf 922/1 Chania og områdene rundt 02. jan 14, 10:21:52 Last Post
Skandinavisk klubb for Kreta polyanna Heidrun 2596/13 Kreta 01. des 13, 12:27:45 Last Post
Løst og fast fra Plakias med tilliggende herligheter - Sept 2013 Tjorven JohnS 4101/25 Sørkysten 31. okt 13, 23:19:40 Last Post
Kreta oktober 2013 Ole Ole 3123/16 Chania og områdene rundt 21. okt 13, 22:57:03 Last Post
Jordskjelv utenfor Chania mouche IngeS 2102/8 Chania og områdene rundt 16. okt 13, 19:35:35 Last Post
Samletråd for bilder fra Skiathos 2014. Tjorven Anne 475/12 Skiathos 31. okt 14, 19:01:42 Last Post
Er det noen som skal til Skiathos i år? Tjorven Ole 4362/26 Skiathos 13. mai 14, 16:44:26 Last Post
Skiathos litt utenfor allfarvei Άννα Άννα 4692/20 Skiathos 16. mar 13, 13:53:57 Last Post
hotel Skiathos Torill sommer 2204/6 Skiathos 02. jun 12, 21:05:15 Last Post
Skiathos - 2-roms leiligheter ravin ravin 3230/6 Skiathos 03. nov 11, 14:47:09 Last Post
Hvem skal til Skiathos i begynnelsen av september 2011? Tjorven Stedvard 5246/38 Skiathos 22. sep 11, 18:47:22 Last Post
Re: Drosje fra flyplassen Maggie Maggie 1510/4 Skiathos 05. aug 11, 11:48:01 Last Post
Re: Skiathos. Kåret til verdens beste badested Livsnyteren Heidrun 3247/7 Skiathos 10. jun 11, 17:37:26 Last Post
Skiathos kamera tilbake brit Anne 39731/246 Skiathos 07. jun 11, 10:11:31 Last Post
Re: Skiathos sommer 2011 Atle anelobe 2002/6 Skiathos 22. mar 11, 10:17:12 Last Post
Vi var på Skiathos i september 2010 Magnolia brit 3878/29 Skiathos 19. jan 11, 11:39:30 Last Post
Informasjon om Skiathos - Eksterne lenker Ole Ole 1542/1 Skiathos 10. nov 10, 10:34:09 Last Post
Re: Taverna Asprolithos Mette Mette 2377/9 Skiathos 29. okt 10, 21:30:15 Last Post
Re: Torill og Pers tur til Skiathos juni/juli 2010. Athina Torill 3619/10 Skiathos 24. okt 10, 14:48:48 Last Post
Kan noen hjelpe?? kaka Marie 2357/6 Skiathos 03. okt 10, 20:41:48 Last Post
Re: Livsnyterens Skiathostur 2009 Livsnyteren Livsnyteren 11305/53 Skiathos 24. mai 10, 18:16:40 Last Post
Re: Skiathos eller Skopelos for 18-åringer? Admirala Admirala 3885/10 Skiathos 22. mai 10, 08:42:37 Last Post
Re: 14 dager på Skiathos og bare sol Torill Άννα 9437/45 Skiathos 27. mar 10, 21:59:24 Last Post
Skiathos 2009 kaka Anne 17508/95 Skiathos 06. feb 10, 15:44:10 Last Post
Skiathos i Desember 2009 Tjorven Anne 13286/74 Skiathos 17. jan 10, 13:24:55 Last Post
Et greskt bryllup og litt \"Murphys lov\" i desember. Frost Anne 13733/78 Skiathos 03. jan 10, 21:16:59 Last Post
Mitt Skiathos kaka brit 4386/17 Skiathos 28. okt 09, 19:27:59 Last Post
Advarsel fra Spartacus bar Skiathos Heidrun Heidrun 1861/0 Skiathos 11. sep 09, 08:25:52 Last Post
Skiathos Άννα Torill 3930/15 Skiathos 08. sep 09, 08:42:30 Last Post
Re: SKIATHOS I AUGUST Torill Anne 9339/48 Skiathos 06. sep 09, 17:01:39 Last Post
Rhodos - spise steder i gamle byen + Rhodos by SiwH. sommer 542/2 Rhodos 28. jul 14, 07:39:56 Last Post
Rhodos - Hotel sunprime på vestkysten sommer sommer 288/0 Rhodos 01. jun 14, 10:08:24 Last Post
Uvær på Rhodos Greece-Traveller Niaas 1022/1 Rhodos 26. nov 13, 23:38:49 Last Post
Lander midt på natten - What to do? Admirala eripsni 1106/2 Rhodos 27. jun 13, 19:04:27 Last Post
Rodos Village i Kiotari 2greece 2greece 858/0 Rhodos 18. jun 13, 18:09:30 Last Post
Besök på Argeologiska Museet på Rodos Mikke Riitta 1579/8 Rhodos 25. mai 13, 23:54:50 Last Post
Vilse i gränderna i Gamla stan karri Riitta 1651/10 Rhodos 21. mai 13, 15:24:26 Last Post
Rhodos 2006 Fia Ole 1452/6 Rhodos 05. feb 13, 23:46:29 Last Post
Manikarou Room to let i gammel byen på Rhodos ! ouzolina ROLLE 1074/1 Rhodos 24. okt 12, 16:29:26 Last Post
online møbel / fliser baderom /trappe linker IngeS carolineOGnoah 1146/1 Rhodos 12. feb 12, 20:08:04 Last Post
hus i kolymbia /rodos carolineOGnoah carolineOGnoah 1282/3 Rhodos 12. feb 12, 16:59:01 Last Post
Rhodos eller Kos? JohnS Sunnaelskersol 1858/2 Rhodos 08. jan 12, 16:17:00 Last Post
Bilder fra turen til Rhodos Tjorven Heidrun 8673/50 Rhodos 08. mar 11, 16:44:05 Last Post
Turen til Rhodos Tjorven Heidrun 1695/3 Rhodos 03. mar 11, 16:12:21 Last Post
Re: Rhodos here i come Thera Heidrun 1610/5 Rhodos 24. feb 11, 17:53:06 Last Post
Noen med bolig på Rhodos Heidrun Heidrun 2082/10 Rhodos 11. jan 11, 12:46:31 Last Post
Rhodos i oktober 2010 MaFi MaFi 2899/7 Rhodos 19. des 10, 23:45:24 Last Post
Re: Er det store avstander i Rhodos by? Svein~B Mokkimokki 2134/3 Rhodos 11. jul 10, 10:51:15 Last Post
Hva bør jeg få med meg på Rhodos? Mokkimokki Mokkimokki 1468/0 Rhodos 09. jul 10, 21:58:36 Last Post
Re: Spisesteder i Rhodos by? Riitta Mokkimokki 3092/5 Rhodos 09. jul 10, 21:54:30 Last Post
APROPOS Fotball VM, ved LINDOS på Rhodos... Ole filhellener 1716/2 Rhodos 14. jun 10, 19:25:27 Last Post
Taverna Zorbas i Ialyssos - ANBEFALES filhellener filhellener 1881/0 Rhodos 06. jun 10, 23:21:02 Last Post
Jobb på Rhodos? Mali91 Mali91 3100/4 Rhodos 06. apr 10, 23:12:53 Last Post
Bilder fra Lardos, Rhodos. Mali91 Tzasiki 6613/23 Rhodos 24. okt 09, 22:34:05 Last Post
Re: Club Greece Resorts OPPDATERING Gh36 Tine 10707/26 Rhodos 07. sep 09, 14:19:29 Last Post
Kardamili og området rundt, på vinteren. bengalow Thera 400/14 Peloponnes 29. okt 14, 21:14:33 Last Post
Leiebil fra flyplassen i Athen. Thera Thera 95/2 Athen og Pireus 28. okt 14, 21:55:12 Last Post
Første gang i Hellas Admirala maritmatt 479/9 Fastlandet og Peloponnes 21. okt 14, 08:58:36 Last Post
Lavrio Svein~B Svein~B 786/12 Athen og Pireus 19. okt 14, 18:02:57 Last Post
Bilder fra Kardamili filhellener Magnolia 167399/1370 Peloponnes 18. okt 14, 18:57:02 Last Post
Poseidontempelet ved Kapp Sounio Svein~B Svein~B 593/8 Athen og Pireus 14. sep 14, 14:12:41 Last Post
Hvor spise i Kardamili? kaka Pjuski 1233/13 Fastlandet og Peloponnes 03. sep 14, 21:12:28 Last Post
Kardamili enda en gang (2014) - denne gangen, med jazz festival kaka kaka 7212/129 Peloponnes 25. aug 14, 18:44:22 Last Post
Advarsel. Tjorven dagstaalesen@hotmail.com 533/1 Peloponnes 23. aug 14, 18:17:21 Last Post
Hotell mellom flyplassen og Lavrio Svein~B Svein~B 154/0 Athen og Pireus 23. aug 14, 14:57:55 Last Post
Athens flyplass Svein~B Svein~B 9323/47 Athen og Pireus 19. aug 14, 18:27:50 Last Post
EN dag i Athen siljeae Mariell 1291/14 Fastlandet og Peloponnes 18. aug 14, 20:30:55 Last Post
Thiva-området Thera Thera 544/8 Fastlandet og Peloponnes 11. aug 14, 22:18:51 Last Post
Epidavros tovenor tovenor 389/7 Peloponnes 06. aug 14, 00:50:44 Last Post
Er det for mye katter, er de til bry når man spiser. dagstaalesen@hotmail.com dagstaalesen@hotmail.com 849/9 Peloponnes 19. jul 14, 08:08:14 Last Post
Nafpaktos Horta Tjorven 12769/68 Fastlandet og Peloponnes 06. jun 14, 15:41:27 Last Post
Steder å drikke sin ouzo i Athen Greece-Traveller Ole 6401/62 Athen og Pireus 09. mai 14, 11:08:52 Last Post
Litt morsomt for oss som tar metroen i Athen Admirala Admirala 334/0 Athen og Pireus 07. mai 14, 17:49:27 Last Post
Hiking Viros Gorge, Kardamili kaka kaka 911/7 Peloponnes 06. mai 14, 18:48:30 Last Post
Beertime Ole Ole 483/3 Athen og Pireus 04. mai 14, 16:51:12 Last Post
Noen bilder fra Ermioni på Peloponnes Frøken Sofie filhellener 3138/18 Peloponnes 29. apr 14, 22:37:30 Last Post
Fortsettelse av hva jeg så på bakken - årets turer (2013) til Kardamili kaka kaka 26453/257 Peloponnes 27. apr 14, 18:10:13 Last Post
Gamle og nye bilder fra Thessaloniki kaka kaka 340/0 Fastlandet og Peloponnes 17. apr 14, 21:15:53 Last Post
Beste måte å slå ihjel noen timer på/ved Athens flyplass? marjana Ole 1543/16 Athen og Pireus 08. apr 14, 23:41:44 Last Post
Demontering av Parthenon Tjorven Ole 527/2 Athen og Pireus 06. apr 14, 17:00:54 Last Post
Min blogg fra Villa Zoe - Pigadia abaa abaa 2343/13 Karpathos 10. okt 14, 19:29:26 Last Post
..Till Karpathos i september 2014 kaka Mikke 1348/19 Karpathos 04. sep 14, 18:36:35 Last Post
..musiktavernan Pelagos..... Mikke Mikke 27583/115 Karpathos 27. jul 14, 14:43:19 Last Post
Gode skikkelig greske restauranter ? Mikke Ut-på-tur 794/7 Karpathos 27. jul 14, 14:13:20 Last Post
Karpathos august, ATV erfaring ++ ?? Niaas Zootne 448/3 Karpathos 29. jun 14, 19:02:04 Last Post
Reiser til karpathos med barn Ole Ut-på-tur 300/2 Karpathos 16. jun 14, 12:14:36 Last Post
Till Karpathos april 14..... Mikke Mikke 6752/61 Karpathos 31. mai 14, 00:52:29 Last Post
Hilsen fra Karpathos! Fine vårdager! Mikke Niaas 1139/9 Karpathos 28. mar 14, 14:18:36 Last Post
My Karpathos JIT JIT 959/2 Karpathos 06. feb 14, 11:46:13 Last Post
Aegean har införlivat Olympic ! maritautioniemi ROLLE 2409/18 Karpathos 16. jan 14, 20:07:45 Last Post
Hvorfor velge Karpathos? Sunnaelskersol Sunnaelskersol 2248/17 Karpathos 05. jan 14, 11:40:17 Last Post
Borta bra men hemma bäst ? Mikke ROLLE 2430/13 Karpathos 26. okt 13, 18:00:29 Last Post
Bok Riitta Riitta 1116/3 Karpathos 26. okt 13, 10:37:04 Last Post
Hälsning från Rolle ROLLE Riitta 1098/3 Karpathos 14. okt 13, 14:43:48 Last Post
Mikke till Karpathos september 13 Mikke Mikke 8873/58 Karpathos 04. okt 13, 23:02:30 Last Post
Reiser på søndag - lurer på vindforholdene. Og om Seaside og Almyra Mrs Effie zippi 1308/2 Karpathos 26. sep 13, 20:49:38 Last Post
Olympos för fjärde gången kari Riitta 871/1 Karpathos 22. sep 13, 11:56:23 Last Post
Finikibesök Riitta Riitta 1335/4 Karpathos 22. sep 13, 10:15:35 Last Post
Veien til Olymbos, asfalteringen har startet! Riitta Niaas 4118/19 Karpathos 21. sep 13, 17:28:13 Last Post
Ungt par til Karpathos - spørsmål fila Wench 4709/19 Karpathos 25. jul 13, 18:57:20 Last Post
Reiser til Karpathos 11/8-13 kviteberg kviteberg 948/0 Karpathos 24. jul 13, 21:24:41 Last Post
Informasjon om Karpathos - Eksterne lenker KarpathosByBus Ole 2185/3 Karpathos 10. jul 13, 13:09:19 Last Post
10 år på Karpathos Riitta Fellman 1557/4 Karpathos 08. jun 13, 14:29:07 Last Post
Elias Rooms karinafp karinafp 896/0 Karpathos 05. jun 13, 09:46:55 Last Post
Amoppistranden Karpathos Mikke Riitta 1762/9 Karpathos 26. mai 13, 00:01:13 Last Post
Pjokkens Chios-side Katta Katta 88445/602 Chios 19. okt 14, 19:09:12 Last Post
Mostra (Karneval) Tjorven Pjokken 3320/26 Chios 22. mar 13, 17:28:19 Last Post
Lalades (Ville Tulipaner) kaka Pjokken 1512/7 Chios 16. mar 13, 09:48:43 Last Post
Första besöket på Chios del 5 Chios by (stad) Pjokken Riitta 2074/11 Chios 10. nov 12, 04:41:47 Last Post
Första besöket på Chios del Landsbyn Mesta Riitta Riitta 1860/7 Chios 08. nov 12, 13:09:13 Last Post
Första besöket på Chios del 2 Landsbyn Vessa Tzasiki Riitta 2492/16 Chios 01. nov 12, 21:44:21 Last Post
Första besöket på Chios del 3 Pyrgi Tzasiki Riitta 2111/13 Chios 01. nov 12, 21:38:02 Last Post
Första besöket på Chios, Karfas Riitta Riitta 2787/18 Chios 23. okt 12, 17:49:49 Last Post
Fryktelig brann på Chios Ikaros kaka 11880/70 Chios 09. okt 12, 22:59:15 Last Post
hotell/leiligheter karfas Tzasiki perledykkern 1566/3 Chios 18. jun 12, 22:25:03 Last Post
Rapport fra Chios påsken 2012 Mixelite ingaberentine 10773/80 Chios 26. apr 12, 07:45:17 Last Post
Chios påsken 2012? ingaberentine ingaberentine 4905/26 Chios 29. mar 12, 03:57:29 Last Post
Dagens video fra Chios Pjokken Pjokken 8640/70 Chios 21. feb 12, 19:22:05 Last Post
Moutafis eller Almyra i Karfas? Filakia Filakia 2882/10 Chios 05. jul 11, 13:29:56 Last Post
\"Unplugged\" i gata mi Pjokken Pjokken 977/0 Chios 16. jan 11, 14:49:01 Last Post
Re: 17. mai lunch på Chios Pjokken Pjokken 1243/5 Chios 14. jan 11, 23:47:21 Last Post
Informasjon om Chios - Eksterne lenker Ole Ole 1540/0 Chios 10. nov 10, 20:00:39 Last Post
Chios oktober 2010 Mixelite operafantomet 3938/17 Chios 24. okt 10, 16:55:29 Last Post
Re: Flom og uvær på Chios operafantomet Katta 2337/7 Chios 22. okt 10, 01:26:28 Last Post
Re: Sykkelutleie i Megas Limnionas? Pjokken Maritsa 8750/12 Chios 07. sep 10, 22:32:08 Last Post
Re: Chios Pjokken Ollik 1374/2 Chios 17. aug 10, 23:50:52 Last Post
Re: Leiligheter i Karfas Pjokken Ørjan 2114/1 Chios 21. jun 10, 00:08:52 Last Post
Chios mai 2009 Mixelite Katta 20030/108 Chios 23. mai 10, 23:11:48 Last Post
Leiebil på Chios Mixelite woldli 3471/12 Chios 02. mai 10, 09:35:23 Last Post
Re: Dykkekurs og scooterleie på Chios Pjokken siri.gu 2167/3 Chios 27. mar 10, 13:49:35 Last Post
Dagens bilde fra Samos IngeS IngeS 359879/2943 Samos I dag kl. 04:47:42 Last Post
Vinterens aktiviteter på Samos oils IngeS 85/1 Samos 27. okt 14, 22:55:28 Last Post
Norge - Samos 2015 IngeS IngeS 174/0 Samos 06. okt 14, 07:20:14 Last Post
Medlemmer av forumet på Samos Tjorven IngeS 6619/47 Samos 01. okt 14, 19:03:36 Last Post
Samos i mai kristanna kristanna 424/3 Samos 26. jun 14, 08:24:06 Last Post
Porten til Europa IngeS IngeS 431/0 Samos 05. mai 14, 12:09:24 Last Post
Blomstrende Samos Kristian IngeS 41556/352 Samos 29. apr 14, 20:16:56 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 forts 2 IngeS IngeS 586/0 Samos 16. mar 14, 17:43:58 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 forts IngeS IngeS 537/0 Samos 16. mar 14, 17:38:33 Last Post
Fotojakt 14. - 16. mars 2014 IngeS IngeS 528/0 Samos 16. mar 14, 17:31:16 Last Post
Kjell Inge Røkke har i flere dager ligget ved Samos Kristian telma 2673/13 Samos 04. jan 14, 23:35:30 Last Post
Samos 2013 IngeS IngeS 11086/87 Samos 16. des 13, 11:00:06 Last Post
Havets frukter, Psili Amos, Samos Bilder PUSEKATT Tommy 4607/20 Samos 06. des 13, 16:48:24 Last Post
Været om vinteren på Samos Tjorven IngeS 1992/10 Samos 26. nov 13, 21:23:04 Last Post
Intervju med Inge på Samos Tjorven Ole 2923/7 Samos 31. okt 13, 19:44:48 Last Post
To fly i uka Gardermoen - Samos sommeren 2014 IngeS IngeS 1480/2 Samos 18. okt 13, 19:28:03 Last Post
Sikadene spiller i Pythagorion IngeS IngeS 1900/4 Samos 09. aug 13, 16:44:27 Last Post
Vourliotes eller Manolates - eller begge? karri Minerva 1569/5 Samos 27. jul 13, 20:06:53 Last Post
Karlovassi - folkloremuseeet og stranden kaka Minerva 1555/6 Samos 27. jul 13, 19:53:16 Last Post
Klostre og åpningstider Minerva Minerva 1246/5 Samos 26. jul 13, 18:46:13 Last Post
Leiebil fra flyplassen? Minerva Minerva 1483/7 Samos 26. jul 13, 18:16:30 Last Post
Mikro Seitani Livaninavenn Livaninavenn 740/0 Samos 17. jul 13, 20:17:39 Last Post
Her er åpningstidene til folkloremuseet i Karlovassi Minerva Minerva 755/0 Samos 01. jul 13, 16:30:21 Last Post
Papa beach, Samos bilder Tommy Tommy 2339/5 Samos 11. apr 13, 20:33:34 Last Post
4 turer til Pythagorion 1995-1998. (98 er vi innom andre øyer også) karri karri 11916/115 Samos 11. apr 13, 00:04:38 Last Post
Vannaktiviteter? Greece-Traveller Frost 226/6 Naxos 19. okt 14, 11:14:49 Last Post
Gamle bilder fra Naxos kaka Anders 3503/26 Naxos 05. okt 14, 18:44:08 Last Post
Skilpadder i Agia Anna. myrvok myrvok 238/2 Naxos 24. sep 14, 15:09:57 Last Post
Morgen på St. George beach Rolf Kristian 37899/284 Naxos 01. sep 14, 22:40:59 Last Post
Tips Naxos siljeae siljeae 800/9 Naxos 27. aug 14, 22:04:20 Last Post
Prisnivå Signe Signe 631/2 Naxos 29. mai 14, 15:48:40 Last Post
Naxos Karneval 2014 Anders Anders 4478/45 Naxos 29. apr 14, 22:35:59 Last Post
På Naxos denne uken ? Greece-Traveller Greece-Traveller 488/0 Naxos 21. apr 14, 11:41:13 Last Post
Quadrocopter-video. St. George "off season" Tjorven Anders 747/4 Naxos 27. mar 14, 21:08:46 Last Post
Naxos Guide Greece-Traveller Anders 717/1 Naxos 26. mar 14, 16:15:26 Last Post
Mer om Naxos Greece-Traveller Greece-Traveller 2172/10 Naxos 22. des 13, 11:20:53 Last Post
365 bilder fra Naxos kari Ole 97417/828 Naxos 22. des 13, 09:42:12 Last Post
Naxos-påske 2014? Tjorven Anders 1499/7 Naxos 04. des 13, 00:20:36 Last Post
YouTubeVideo... Anders Anders 768/1 Naxos 24. nov 13, 10:26:47 Last Post
Quadrokopter-video. Havn og Kastro. Ole Anders 890/2 Naxos 16. nov 13, 11:44:52 Last Post
St. George midt i oktober Greece-Traveller Greece-Traveller 855/0 Naxos 27. okt 13, 17:26:17 Last Post
Carneval Naxos 26/2-2012 ingaberentine Mr.Mythos 1593/5 Naxos 20. okt 13, 11:29:32 Last Post
Vår venn fra Naxos søker arbeid i Norge i vinter Frynse Frynse 2369/9 Naxos 19. okt 13, 03:31:15 Last Post
Morgen på Naxos Kalergis Kristian 1404/4 Naxos 24. sep 13, 18:59:39 Last Post
Forumtreff Naxos 11 september 2013 Anders Anders 78932/912 Naxos 20. sep 13, 09:09:03 Last Post
Bruker det å være mye MYGG i juli? kari filhellener 2179/11 Naxos 06. sep 13, 20:31:39 Last Post
En middag, to netter og en frokost på Naxos Greece-Traveller cubical 1140/2 Naxos 25. aug 13, 11:09:35 Last Post
Rask visitt til Hellas - barnedåp på Naxos Tjorven Greece-Traveller 1710/7 Naxos 30. jul 13, 01:19:33 Last Post
Dagsturer og hurtigferger på Naxos 2013 marjana Greece-Traveller 1035/1 Naxos 29. jul 13, 01:00:13 Last Post
Til Naxos i morgen Tjorven Greece-Traveller 1051/4 Naxos 17. jul 13, 20:30:23 Last Post
Marmorgruvene i Marathi Ole Ole 127/0 Paros og Antiparos 16. sep 14, 17:42:02 Last Post
Noen glimt fra Antiparos 2014 Kristian Ole 644/5 Paros og Antiparos 13. sep 14, 07:26:37 Last Post
Norsk koloni på Antiparos? ;) Tjorven Vegard 371/2 Paros og Antiparos 21. aug 14, 01:10:19 Last Post
Optimisme på Paros Vegard Ole 366/4 Paros og Antiparos 11. aug 14, 08:33:29 Last Post
Skal det være en pizza? Tjorven Ole 2483/25 Paros og Antiparos 09. aug 14, 02:07:49 Last Post
Noen som har erfaring med Rocco studio på Antiparos? polyanna Leo 457/4 Paros og Antiparos 08. aug 14, 23:45:15 Last Post
Parikia webcam Ole Ole 8645/56 Paros og Antiparos 07. aug 14, 10:58:29 Last Post
Taverna Yiannoulis Ole Ole 405/5 Paros og Antiparos 05. aug 14, 22:35:06 Last Post
Naoussa på Paros Tjorven Ole 1138/24 Paros og Antiparos 05. aug 14, 21:38:23 Last Post
Hotellrom antiparos Tjorven Leo 394/5 Paros og Antiparos 25. jul 14, 23:33:55 Last Post
Påsken 2014 kaka Vegard 893/7 Paros og Antiparos 26. apr 14, 10:30:39 Last Post
Reise fra Paros til Antiparos ingaberentine Leo 1714/12 Paros og Antiparos 28. jan 14, 18:54:47 Last Post
Paros sommeren 2013 Ole Ole 4670/46 Paros og Antiparos 12. jan 14, 09:11:43 Last Post
Tjorven på Antiparos - igjen - juni 2013 marjana Tjorven 6639/69 Paros og Antiparos 07. nov 13, 20:38:51 Last Post
Bo og spise i Nauossa Tjorven Flower 1069/3 Paros og Antiparos 18. aug 13, 21:53:13 Last Post
Paros Kristian Svein~B 17109/115 Paros og Antiparos 13. aug 13, 16:09:52 Last Post
Parikia, Paros Kristian Svein~B 8292/55 Paros og Antiparos 31. jul 13, 22:07:01 Last Post
Overnatting på Antiparos, og Antiparos VS Paros Tjorven Lenni 2244/14 Paros og Antiparos 04. jul 13, 19:27:12 Last Post
Overnatting Paros Tjorven Tjorven 847/0 Paros og Antiparos 04. jul 13, 18:44:49 Last Post
Overnatting på Antiparos monaskog monaskog 1011/3 Paros og Antiparos 03. jun 13, 22:51:51 Last Post
Brann på Paros, Pounta ingaberentine ingaberentine 887/0 Paros og Antiparos 29. mai 13, 02:13:07 Last Post
Pavlos Place - Antiparos Thine Thine 2274/19 Paros og Antiparos 17. mai 13, 18:47:32 Last Post
Antiparos Svein~B Svein~B 16097/109 Paros og Antiparos 09. mai 13, 16:43:30 Last Post
New Golden Beach (Tserdakia), Paros Svein~B Svein~B 1193/4 Paros og Antiparos 05. mai 13, 14:21:51 Last Post
Alyki, Paros Svein~B Svein~B 4999/33 Paros og Antiparos 18. apr 13, 20:04:58 Last Post
Back to top